اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افشاگری سخنگوی شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

برخی افراد ناپاک داعیه‌دار عضویت در شوراها شده‌اند

سخنگوی شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز می‌بینیم که بر اثر غفلت ناظران دوباره برخی افراد ناپاک با وجهه و چهره ریاکارانه دوباره داعیه‌دار عضویت در شوراها شده‌اند.

برخی افراد ناپاک داعیه‌دار عضویت در شوراها شده‌اند

کوکب حاتمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران بسنده کردن به ظاهر افراد را اشتباه محض دانست و ادامه داد: این اشتباه محض است که برخی اقدامات و کارهای ریاکارانه را ملاک خوبی و اعتماد به افراد بدانیم.

وی یادآور شد: فردی را می‌شناسم که متأسفانه با حمایت بعضی افراد دارای نفوذ از شورای یک روستا به جایی ارتقا پیدا کرده و با جعل اسناد و امضا به نام شهرستان‌ها میلیون‌ها تومان اختلاس کرده و آن قدر جسور است که برای شورا نیز ثبت‌نام می‌کند و جالب این است که هر کسی جهت پیگیری پرونده اختلاس وی مراجعه می‌کند فقط می‌گویند موضوع در حال پیگیری است.

وی با انتقاد از ملاحظه‌کاری و طرز تفکر برخی مسئولان در برخورد با این افراد گفت: مدارک این فرد به شورای عالی استان‌ها نیز ارجاع شده است که متأسفانه از سال 87 تاکنون به این پرونده رسیدگی نشده است.

حاتمی خطاب به مسئولان از جمله مسئولان حسابرسی و محاسباتی یادآور شد: اگر این پرونده توسط شما مسئولان مورد اعتماد مردم رسیدگی نشود چه کسی به این موضوع رسیدگی خواهد کرد.

سخنگوی شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: مردم از هیئت‌های نظارت انتظار دارند حال فعلی افراد را در نظر بگیرند و پیرامون زندگی کنونی افراد تفحص و تجسس کرده و دارایی‌های آن‌ها را برای ارزیابی در سال‌های آینده ثبت کنند تا مشخص شود کسی که یک‌شبه صاحب خانه، خودرو و دیگر امکانات می‌شود این پول‌ها را از کجا به دست آورده است.

انتهای پیام/82001/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول