اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجری طرح فاضلاب بهبهان خبر داد

حذف ورود فاضلاب به کانال بزرگ آب خروار بهبهان

مجری طرح فاضلاب بهبهان گفت: با آغاز واگذاری 2 هزار و 400 انشعاب فاضلاب، به‌زودی از ورود فاضلاب شهری به کانال آب خروار که از مرکز شهر بهبهان عبور می‌کند جلوگیری می‌شود.

حذف ورود فاضلاب به کانال بزرگ آب خروار بهبهان

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، سیدشمس‌الدین کلانترزاده اظهار کرد: با اجرای 68 کیلومتر خطوط شبکه فاضلاب، فروش 2 هزار و 400 انشعاب فاضلاب آماده آغاز شده است و مشترکان می‌توانند به‌منظور خرید حق انشعاب به اداره آب و فاضلاب بهبهان مراجعه کنند.

وی هدف از اجرای این طرح را جلوگیری از ورود فاضلاب به کانال آب خروار و پیشگیری از آلودگی‌های زیست محیطی در منطقه عنوان کرد و افزود: با بهره برداری از این انشعاب‌ها ورود فاضلاب به کانال آب خروار برای همیشه حذف خواهد شد.

مجری طرح فاضلاب بهبهان تصریح کرد: هم اینک 75 درصد شبکه فاضلاب بهبهان از طریق شش پیمان در حال اجراست و به‌زودی با انجام مراحل مناقصه دو پیمان دیگر تمام مناطق شهر بهبهان تحت اجرای شبکه فاضلاب قرار می‌گیرد.

وی همچنین از برگزاری مناقصه احداث تصفیه خانه پیشرفته فاضلاب شهر بهبهان به همراه چهار شهر دیگر (شوش، اندیمشک، ایذه و بستان) در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تصفیه خانه فاضلاب بهبهان به ظرفیت 28 هزار مترمکعب در شبانه‌روز با سیستم پیشرفته لجن فعال احداث می‌شود که پساب حاصل از آن با قابلیت بازگشت به چرخه محیط زیست برای مصارف کشاورزی نیز قابل استفاده خواهد بود.

انتهای پیام/72001/ر/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول