اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرضا:

اتمام پروژه فاضلاب شهرضا نیازمند اختصاص بودجه مناسب است

فرماندار شهرضا گفت: بر اساس مطالعات انجام گرفته، پروژه فاضلاب شهرضا تاکنون30 درصد پیشرفت داشته و اتمام آن نیازمند اختصاص بودجه مناسب است.

اتمام پروژه فاضلاب شهرضا نیازمند اختصاص بودجه مناسب است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سید محمد باقر محمدی بعداز ظهر امروز با بیان این مطلب در جلسه شورای اداری شهرضا اظهار کرد: سفرهای استانی هیئت دولت در سه دوره گذشته زمینه رشد و آبادانی نقاط مختلف کشور را مهیا کرده است.

وی ادامه داد: توزیع عادلانه امکانات و خدمات در سطح کشور از مهم‌ترین دستاوردهای سفرهای استانی به شمار می‌رود و بر این اساس در شهرضا نیز طی این مدت تحولات ساختاری گسترده‌ای ایجاد شده است.

فرماندار شهرضا با اشاره به اینکه از مجموع 160 مصوبه سه دوره گذشته هیئت دولت برای شهرستان تاکنون 140 مصوبه به شکل کامل اجرایی شده است، بیان کرد: مصوباتی که تاکنون به اتمام نرسیده است با میزان پیشرفت مناسب در مرحله اجرا قرار گرفته و برخی از این مصوبات نیز در مرحله مطالعاتی قرار دارد.

وی در ادامه معضل کمبود منابع آبی را از دیگر مشکلات شهرضا برشمرد و افزود: اجرای پروژه فاضلاب شهری شهرضا از مهم‌ترین نیازهای کنونی شهرستان است که با اجرای آن زمینه رفع بسیاری از مشکلات منابع آبی در حوزه صنعت و کشاورزی مهیا می‌شود.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود احداث تصفیه‌خانه فاضلاب شهرضا در مکان مناسب را از مهم‌ترین مسائل شهرستان ذکر کرد و افزود: در حال حاضر تصفیه خانه فاضلاب شهرستان در نزدیکی محله‌های جرم افشار و منوچهر آباد قرار دارد که این موضوع مشکلات زیادی را برای ساکنان این مناطق به همراه داشته است.

وی با اشاره به قرار گرفتن شهرضا در محور کریدور شمال به جنوب و نقش کم‌نظیر این شهرستان در حوزه حمل و نقل کالا و مسافر در سطح کشور اضافه کرد: از آن‌جایی که در طول سال میلیون‌ها مسافر در محورهای این شهرستان تردد می‌کنند، احداث آزاد راه شهرضا به آباده از محل سه راهی مبارکه در مسیری به طول 230 کیلومتر باید در دستور کار قرار بگیرد.

فرماندار شهرضا با اشاره به لزوم انتقال آب رودخانه مار بر به  این شهرستان گفت: اجرای این طرح زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای بخش کشاورزی و کاهش مهاجرت روستاییان به شهرها را به دنبال دارد.

محمدی ادامه داد: اتمام پل زیر گذر ارتش در محور سمیرم به شهرضا نیازمند اختصاص بودجه 20 میلیارد ریالی است، که انتظار داریم با همکاری مسئولان زمینه اتمام این طرح در دو ماه آینده ایجاد شود.

وی با اشاره به اتمام عملیات احداث ساختمان دانشگاه پیام‌نور شهرضا و عدم نیاز به این دانشگاه به ساختمان جدید اظهار داشت: از آنجایی که در حال حاضر دانشگاه دولتی شهید مدرس شهرضا فاقد ساختمان اختصاصی است امیدواریم با مساعدت مسئولان زمینه واگذاری ساختمان جدید پیام‌نور به این دانشگاه مهیا شود.

انتهای پیام/63011/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول