اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجری طرح فاضلاب اندیمشک:

شبکه فاضلاب 75 درصد مناطق اندیمشک در حال اجراست

مجری طرح فاضلاب اندیمشک با اشاره به اینکه شبکه فاضلاب 75 درصد مناطق اندیمشک در حال اجراست، گفت: در حال حاضر 12 جبهه کاری در این شهرستان مشغول اجرای خطوط شبکه اصلی و فرعی هستند.

شبکه فاضلاب 75 درصد مناطق اندیمشک در حال اجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، محمد داغری اظهار کرد: با اعتبار حاصل از فروش اوراق مشارکت‌های مردمی در شهر اندیمشک بیش از 41 کیلومتر شبکه فاضلاب کار شده است که امکان واگذاری حدود 4 هزار انشعاب فاضلاب در آینده نزدیک فراهم خواهد شد.

مجری وی افزود: به‌منظور تسهیل در رفت و آمد شهروندان اندیمشکی و رفاه حال ساکنان در مناطق فوق کار ترمیم و اصلاح آسفالت نوارهای حفاری نیز انجام شده است.

طرح فاضلاب اندیمشک با اشاره به اینکه شبکه فاضلاب 75 درصد مناطق اندیمشک در حال اجراست، تصریح کرد: در حال حاضر 12 جبهه کاری در مناطق مرکزی شهر، حاجی وندان، کوی شهدا، زیباشهر، رسالت و کمربندی مشغول اجرای خطوط شبکه اصلی و فرعی هستند که بهره برداری از این پروژه مستلزم اتمام کار احداث تلمبه خانه و تصفیه خانه فاضلاب شهر اندیمشک است.

داغری در ادامه از انجام مراحل مناقصه پیمان چهارم در شهر اندیمشک خبر داد و گفت: با برگزاری مناقصه اولویت چهارم به‌زودی کار اجرای شبکه فاضلاب مناطق قلعه لور، 70 هکتاری، کوی ولایت، تعاونی پنج‌گانه و مناطق پیرامونی آغاز خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از همکاری و همراهی بی نظیر فرماندار، شهردار، شورای شهر و دیگر مسئولین شهری خاطرنشان کرد: مردم اندیمشک نیز تاکنون با صبر و تحمل خود کمک شایانی به اجرای این طرح کرده‌اند.

گفتنی است تصفیه خانه فاضلاب شهر اندیمشک از طریق مناقصه بین‌المللی و با اعتبار فاینانس احداث خواهد شد که هم اکنون در مرحله انجام مناقصه قرار دارد.

انتهای پیام/72001/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول