اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دهگلان:

عملیات اجرایی شبکه فاضلاب شهرک‌های دهگلان آغاز می‌شود

معاون فرماندار دهگلان از آغاز عملیات اجرایی شبکه فاضلاب 2 شهرک فرهنگیان و بهاران این شهرستان تا یک ماه آینده خبر داد.

عملیات اجرایی شبکه فاضلاب شهرک‌های دهگلان آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، راشد عذیری صبح امروز در نخستین جلسه کارگروه بهداشت و سلامت این شهرستان از آغاز عملیات اجرایی شبکه فاضلاب شهرک بهاران دهگلان خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این طرح به طول هزار و 500 متر آغاز شده است.

وی ادامه داد: تاکنون برای اجرای این طرح از محل اعتبارات دارایی و سرمایه‌ای بالغ بر 120 میلیون تومان هزینه شده است.

این مسئول دلیل تعویق در اجرای این طرح را مشکل معارض اعلام کرد و افزود: عملیات اجرایی طرح از 15 روز گذشته آغاز شده و تاکنون 700 متر لوله‌گذاری انجام شده است.

معاون فرماندار دهگلان تصریح کرد: با اتصال خیابان 22 متری به خیابان 32 متری مشکل معارض در این شهرک نیز حل خواهد شد و تا یک ماه آینده معضل شبکه فاضلاب شهرک بهاران دهگلان به اتمام خواهد رسید.

عزیری در مورد شبکه فاضلاب شهرک فرهنگیان دهگلان نیز اظهار کرد: با تکمیل و حل نواقص شبکه فاضلاب این شهرک عملیات اجرایی این شبکه در شهرک فرهنگیان تکمیل خواهد شد.

وی اضافه کرد: طرح شبکه فاضلاب شهر فرهنگیان توسط تعاونی مسکن فرهنگیان اجرایی شده و برای اجرای آن هزار و 600 متر لوله‌گذاری صورت گرفته است.

عزیری در ادامه از شهرداری‌ها خواست با توجه به نزدیک شدن به آغاز فصل مسافرت‌ها و ایاب و ذهاب، شهرداری‌ها نسبت به رعایت بهداشت پارک‌ها و جایگاه‌های CNG و سوخت‌های مایع و ترمینال‌های مسافری اقدام کنند.

وی با تاکید بر ضرورت تشدید فعالیت‌های مرتبط با پیشگیری از بیماری‌های منطقه از طریق آب و غذا گفت: بر همین اساس امور آبفار باید نسبت به کلرزنی روزانه و ترمیم به ‌موقع شکستگی‌ها اقدام کند.

عزیری تصریح کرد: با توجه به اینکه در برخی از روستاها آب آشامیدنی به صورت روزانه کلرزنی نمی‎شود، پیگیری در این رابطه باید از طریق امور آبفار صورت گیرد و نسبت به رفع مشکل کلرزنی مجتمع های روستایی‌ اقدام شود.

وی در پایان از راه‌اندازی آزمایشگاه و مرکز کنترل کیفی در اداره آبفار دهگلان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این آزمایشگاه و مرکز کنترل کیفی نمونه‌گیری آب شرب روستایی در مجتمع‌ها به صورت روزانه انجام می‌شود.

انتهای پیام/79013/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول