اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ارسال نامه‌ای به آبفای خوزستان

فرماندار بهبهان از اجرای طرح فاضلاب ابراز رضایت کرد

فرماندار بهبهان با ارسال نامه‌ای به آبفای استان خوزستان از اجرای طرح فاضلاب ابراز رضایت کرد.

فرماندار بهبهان از اجرای طرح فاضلاب ابراز رضایت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، فرهاد باذلی محبوب ضمن اعلام هرگونه حمایت و پشتیبانی از اجرای این پروژه بزرگ ملی، از پیشرفت فیزیکی طرح جامع فاضلاب بهبهان و زیرسازی و آسفالت سریع نوارهای حفاری در ایام دو ماهه اخیر و به‌ویژه در سفر اخیر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به‌عنوان نماینده عالی هیئت دولت به شهرستان بهبهان ابراز رضایت کرد.

بنا بر گزارش‌های موجود در سال گذشته 116 کیلومتر شبکه فرعی و اصلی و خط انشعاب در اقطار 160 تا 800 میلیمتر در شهر بهبهان کار شده است که در 2 ماه اخیر 38 کیلومتر آن آسفالت و بهسازی شده است و 78 کیلومتر دیگر آن نیز آماده زیرسازی و آسفالت است.

فرماندار بهبهان  همچنین با ارسال نامه‌ای به مدیرعامل شرکت آبفای استان خوزستان خواستار قدردانی شایسته از عوامل اجرایی این پروژه به نحو مقتضی شد.

گفتنی است، عملیات احداث شبکه فاضلاب شهر بهبهان به طول 310 کیلومتر با اعتبار اولیه 60 میلیارد ریال به مرحله اجرا درمی آید و می‌تواند جمعیتی معادل 160 هزار نفر را  تا سال 1415 تحت پوشش قرار دهد.

انتهای پیام/ 72001/خ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول