اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشگاه پیام‌نور استان زنجان خبر داد

عضویت 14 هزار دانشجو در بسیج دانشگاه پیام‌نور

مسئول بسیج دانشگاه پیام‌نور زنجان از عضویت 14 هزار دانشجوی دانشگاه پیام‌نور استان در بسیج دانشجویی خبر داد.

عضویت 14 هزار دانشجو در بسیج دانشگاه پیام‌نور

احمد خواجه‌‌لو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: دانشگاه و بسیج دانشجویی برنامه‌ها و وظایف بزرگی در زمینه آماده‌سازی دانشجویان از لحاظ فکری و شناخت جریانات سیاسی و به ویژه در زمان انتخابات بر عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه ما در محیط دانشگاه با جوانان سر و کار داریم، تصریح کرد: افکار، طیف‌ها و جریانات مختلف سعی در رسوخ در این فضا دارند تا اندیشه و افکار خود را قالب سازند.

مسئول بسیج دانشگاه پیام‌نور استان زنجان با بیان اینکه بسیج دانشجویی در کنار انجمن و تشکل‌های اسلامی در راستای پیشگیری از تاثیر افکار انحرافی و نامناسب در فضای بین دانشجویان همکاری می‌کند، افزود: این تشکل‌ها سعی دارند در راستای نشان دادن مسیر و راه درست و آن چه مدنظر اسلام و بسیج است، حرکت کنند.

وی با اشاره به انجام برنامه‌های مختلف توسط افکار مختلف برای گمراه کردن دانشجویان و جوانان که افراد تاثیر‌گذار در جامعه هستند، یادآور شد: انجام برنامه‌های مختلف و رسیدن به اهداف اسلام و بسیج دانشجویی با وجود برنامه‌ها و توطئه‌های جریانات مختلف کار را سخت می‌کند.

خواجه‌لو برگزاری برنامه‌ در راستای افزایش معرفت دانشجویان را از اهداف ویژه بسیج دانشجویی خواند و گفت: با وجود هجمه‌های مختلف به ویژه در عرصه ارتباطات جمعی و اینترنت در جامعه که نوک پیکان اکثر آنها به سوی دانشجویان و جوانان جامعه است، افزایش معرفت دانشجویان می‌تواند راهکاری مناسب در مقابل برنامه‌های افکار مختلف باشد.

وی خاطرنشان کرد: بسیج باید حین برگزاری برنامه‌هایی که در گذشته انجام می‌شد از لحاظ اطلاعات رسانه‌ای، خطرات، مزیت‌ها و تهدیدات برنامه‌های مناسب را برای دانشجویان برگزار کند.

مسئول بسیج دانشگاه پیام‌نور استان زنجان با اشاره به برگزاری برنامه اطلاع‌رسانی انتخاباتی در دانشگاه پیام‌نور افزود: سعی داریم با برگزاری چنین برنامه‌هایی اطلاعات به‌روز جامعه را به دانشجویان انتقال دهیم.

وی در پایان گفت: در حال حاضر حدود 14 هزار دانشجو در بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور مرکز زنجان عضویت دارند.

انتهای پیام/2308/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول