اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج سازندگی اردبیل خبر داد

بسیج 1000 طرح اقتصادی را بررسی کرده است

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: بسیج به عنوان نیروی همیشه پیش‌رو نظام اسلامی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی یک‌هزار طرح مرتبط با این موضوع را بررسی کرده و نتایج آن را در اختیار استان‌های مختلف قرار داده است.

بسیج 1000 طرح اقتصادی را بررسی کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حمید امیریان ظهر امروز در آستانه سالروز تشکیل بسیج سازندگی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعد از شکل‌گیری سازمان بسیج به فرمان امام خمینی (ره) و افتخاراتی که این نیروی متعهد در سه دهه گذشته به دست آورده است و هر جا انقلاب دچار آسیب و صدمه‌ای شده بسیج وارد کارزار شده است امروز نیز این دلاوران در عرصه اقتصادی با طرح‌ها و برنامه‌های اقتصادی حاضر شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی متعهد شده است تا نه با هدف اشتغال بلکه با هدف ارائه الگوی مناسب اقتصادی طرح‌ها و برنامه‌هایی را اجرایی و عملیاتی کند تا کشور ما با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و خلق حماسه در این حوزه بتواند آسیب‌های بسیاری را دفع کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل یادآور شد: به رغم ادعاها ما همچنان وابستگی به خارج از کشور در حوزه صنایع غذایی را شاهد هستیم به طوری که با یک شرایط نامتعادل تولید مرغ، سال گذشته شاهد صف بستن مردم برای تهیه و خرید مرغ بودیم که چنین کاستی‌ها و کمبود‌ها در شان مردم ما نیست.

امیریان با یادآوری اینکه در تامین امنیت پایدار سیاسی به رغم سلایق مختلف در شرایط خوب به سر می‌بریم و در امنیت دفاعی نیز به جرات می‌توان گفت که به دشمن حتی اجازه تصور حمله به ایران را نداده‌ایم، گفت: در امنیت سلامت در شرایط خوبی قرار داریم اما در امنیت غذایی همچنان وابستگی ما به کشورهای بیگانه نگران‌کننده است که با یک تحریم و تهدید اقتصادی عوارض آن به خوبی مشاهده می‌شود.

این مسئول بیان داشت: بسیج با تمام توان و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی نه به معنای اقتصاد ریاضتی به عرصه ورود پیدا کرده و ما بر اساس اصل 44 تلاش می‌کنیم تا با واگذاری امور به خود مردم وابستگی در امنیت غذایی را به حداقل برسانیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل الگو‌سازی مناسب اقتصادی را یکی از عوامل کاهش این آسیب توصیف کرد و افزود: بسیج یک‌هزار طرح را در این حوزه مورد بررسی دقیق قرار داده که از آن 10 طرح در اولویت اول و بر اساس کارهای کارشناسی در اولویت اجرا قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امیریان در پایان سخنان خود تصریح کرد: از این تعداد ما در استان اردبیل پنج طرح را اعم از پرورش مرغ، تولید تخم‌مرغ، پرورش ماکیان و همچنین صنایع تبدیلی و شیلات در اولویت قرار داده‌ایم که جزئیات بیشتر آن به تدریج و در ماه‌های آینده به صورت عملی تبیین و روشنگری خواهد شد.

انتهای پیام/62007/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول