اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان عنوان کرد

اجرای طرح ‌بسیج ملی سلامت ایرانیان در رفسنجان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: طرح بسیج ملی سلامت ایرانیان در رفسنجان در حال اجرا است.

اجرای طرح ‌بسیج ملی سلامت ایرانیان در رفسنجان

احمد جمالی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان با اشاره به آغاز طرح ملی سلامت ایرانیان اظهار داشت: این طرح برای تمام افراد بالای 30 سال در سراسر کشور اجرا می‌شود و این افراد با مراجعه به مراکز بهداشتی و پایگاه‌های مستقر و همچنین درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها می‌توانند فشار خون‌، وزن و قد خود را کنترل کنند.

وی تصریح کرد: در شهرستان رفسنجان حدود 20 مکان اعم از مراکز بهداشتی‌، درمانگاه‌ها و خانه‌های بهداشت و سه پایگاه سیار در میدان‌های شهر آماده پذیرایی از افراد بالای 30 سال برای کنترل سلامت هستند‌.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان خاطرنشان کرد: افراد مراجعه کننده با کنترل قد، وزن و فشار خون خود به تعدادی سئوال در مورد سوابق احتمالی بیماری خود پاسخ می‌دهند تا در صورت نیاز به پزشک ارجاع داده شوند.

وی با اشاره به اینکه خدمات ارائه شده در این طرح به صورت رایگان است، ادامه داد: تمام مراجعه کنندگان باید کارت ملی خود را همراه داشته باشند تا سوابق آن‌ها در سیستم ثبت شود.

جمالی‌زاده عنوان کرد: بیش از 130 هزار نفر‌ در شهرستان رفسنجان بالای 30 سال هستند و این افراد می‌توانند از خدمات مذکور بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/80016/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول