اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مخابرات کرمان:

بانک‌های کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند

مدیرعامل مخابرات استان کرمان گفت: بانک‌های استان کرمان شامل یک هزار و 550 شعبه بانک دولتی، خصوصی و موسسات بانکی به اینترنت پرسرعت متصل شده‌اند و خدمات خود را به صورت اینترنتی به مردم ارائه می‌دهند.

بانک‌های کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند

علیرضا مهدوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: 29 هزار و 480 خط تلفن ثابت و 475 هزار خط تلفن همراه در سال گذشته به مردم استان کرمان واگذار شده است.

وی عنوان کرد: تاکنون 2 میلیون و 100 هزار شماره تلفن همراه در استان کرمان فعال شده و ظرفیت واگذاری 900 هزار خط دیگر هم وجود دارد.

مدیرعامل مخابرات استان کرمان با اشاره به اینکه ضریب نفوذ تلفن همراه در کرمان به 68.51 درصد رسیده، ابراز داشت: شرکت مخابرات استان کرمان در شش ماهه دوم سال گذشته 14 هزار خط اینترنت پرسرعت واگذار کرده است.

مهدوی تصریح کرد: تمام بانک‌های استان کرمان شامل یک هزار و 550 شعبه بانک دولتی، خصوصی و مؤسسات بانکی به خطوط عرضه خدمات دیتا یا اینترنت پرسرعت متصل شده‌اند و خدمات خود را به صورت اینترنتی به مردم ارائه می‌دهند.

این مسئول اضافه کرد: 300 سازمان دولتی و خصوصی و 29 دانشگاه بزرگ استان کرمان به شبکه فیبر نوری متصل شده‌اند.

وی با بیان اینکه ضریب نفوذ اینترنت در استان کرمان به 35 درصد رسیده، خاطر نشان کرد: تمام خدمات شرکت مخابرات استان کرمان از طریق دفاتر پیشخوان دولت در شهرها و روستاها عرضه می‌شود.

مدیرعامل مخابرات استان کرمان از فعالیت 185 دفتر خدمات شهری و 405 دفتر خدمات روستایی در استان کرمان خبر داد و گفت: 30 هزار خط تلفن ثابت و 480 هزار خط تلفن همراه در سال گذشته به خطوط تلفن استان کرمان افزوده شده است.

مهدوی متذکر شد: واگذاری تلفن همراه در استان کرمان طی سال گذشته 20 درصد رشد داشته در حالی که متوسط کشوری 11.5 بوده است.

وی اذعان داشت: رشد واگذاری تلفن ثابت در استان کرمان طی سال گذشته 5.56 درصد بوده در حالی که متوسط کشوری در این زمینه 3.83 درصد است.

این مسئول عنوان کرد: با تلاش و همتی که در سال گذشته توسط همکاران در حوزه‌های مختلف تلفن ثابت، تلفن همراه و اینترنت پرسرعت انجام شد در تمام این زمینه‌ها از متوسط کشوری جلوتر هستیم.

انتهای پیام/80019/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول