اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست پلیس فتا استان البرز خبر داد

دستگیری اخاذ اینترنتی در کرج

سرپرست پلیس فتا گفت: پسری که با معرفی خود به عنوان دختر در فضای مجازی، در ازای انتشار پیام‌های غیراخلاقی از کاربران خود اخاذی می‌کرد از سوی ماموران پلیس فتا استان البرز دستگیر شد.

دستگیری اخاذ اینترنتی در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، یزدان نیکنام اظهار داشت: کارشناسان این پلیس در پی رصد سایت‌ها و پایش فضای مجازی به سایت عمومی که مورد استفاده اکثر کاربران بود برخورد کردند که در آن فردی با معرفی خود به عنوان دختری 23 ساله با ارسال پیام‌های غیراخلاقی علاوه بر دریافت شارژ از کاربران به ترویج فساد در جامعه می‌پرداخت.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به این موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار این پلیس قرار گرفت و در بررسی‌های کارشناسی آدرس این فرد در گلشهر کرج شناسایی و ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام و متهم به نام «قاسم ـ م» را دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.

نیکنام افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه ماموران ضمن کتمان هرگونه جرمی در این خصوص از انتشار پیام‌های غیراخلاقی و اخاذی از کاربران اظهار بی‌اطلاعی می‌کرد اما در نهایت با توجه به شواهد و مستندات موجود لب به اعتراف گشوده و در خصوص اخاذی از کاربران اینترنتی اذعان داشت که با معرفی خود به عنوان دختر در فضای مجازی در ازای انتشار تصاویر غیراخلاقی از کاربران شارژ تلفن همراه دریافت می‌کرده است.

گفتنی است، متهم دستگیر شده همراه با پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/2302/ت/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول