اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل استان سمنان خبر داد

افزایش 21 درصدی فروش اینترنتی و حضوری بلیت در سمنان

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‏های استان سمنان از افزایش 21 درصدی فروش اینترنتی و حضوری بلیت در نوروز 92 خبر داد.

افزایش 21 درصدی فروش اینترنتی و حضوری بلیت در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‏های استان سمنان، داود سعدی اظهار داشت: با برنامه‏ریزی به عمل آمده از 23 بهمن‌ماه سال 91 طرح پیش‌فروش اینترنتی و از یک اسفند‌ماه سال گذشته طرح پیش‌فروش بلیت به صورت حضوری و اینترنتی با اطلاع‏رسانی به متقاضیان سفرهای نوروزی در سراسر استان سمنان انجام شده است.

وی با تأکید بر استقبال خوب مردم در استفاده از ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‏ای افزود: در این مدت، 35 هزار و 840 بلیت پیش فروش شد که نسبت به سال گذشته 14,8 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‏های استان سمنان ادامه داد: از این میزان 25 هزار و 182 بلیت به صورت حضوری صادر شد که 12,4 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت.

سعدی افزود: همچنین 10 هزار و 658 عدد بلیت به صورت اینترنتی صادر شد که 20,9 درصد افزایش نسبت به سال گذشته را نشان می‏دهد.

وی استفاده از تمام توان و ظرفیت در اجرای طرح نوروزی، تشکیل جلسه و هماهنگی با اداره‌ها، ستاد راهیان نور و انجمن‏های صنفی و شرکت‏های حمل و نقل مسافر برای اجرای مطلوب طرح و جمع‏آوری و ارسال روزانه آمار جابه‏جایی مسافر به ستاد مرکزی، دبیرخانه ستاد نوروزی، فرمانداری شهرستان‏ها و سازمان میراث فرهنگی را از فعالیت‏های اداره کل حمل و نقل و پایانه‏های استان سمنان دانست.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‏های استان سمنان تصریح کرد: برگزاری گشت کنترل جاده‌ای در ایام اوج تردد، استفاده از تمام ظرفیت ناوگان حمل و نقل جاده‌ای برای جابه‏جایی مسافران در مسیرهایی که دارای ازدحام مسافر بودند، امدادرسانی به 45 دستگاه اتوبوس سایر استان‏ها که در محورهای استان دچار نقص فنی شده بودند، توزیع 20 هزار قطعه کارت اطلاع‏رسانی حقوق مسافر و دو هزار بروشور نقشه راه‌های استان سمنان و ارسال پیام کوتاه از فعالیت‏های نوروزی این اداره کل بوده است.

سعدی حضور نمایندگان اداره کل در دفاتر پایانه‏های مسافری برای پاسخگویی به سئوالات و شکایات مسافران، توزیع فرم‏های نظرسنجی بین مسافران، پخش اطلاعیه به منظور اطلاع مردم از نحوه پیش فروش بلیت مسافری از طریق صدا و سیما، بازدید از پایانه‏های مسافربری و ناوگان زیرپوشش و برگزاری جلسه‌های کارگروه ارتقای خدمات در بخش حمل و نقل مسافر در شهرستان‏ها را از دیگر اقدامات این اداره کل در اجرای طرح نوروزی عنوان کرد.

انتهای پیام/2249/م/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول