اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر:

79 هزار خرمشهری در طرح سنجش سلامت ایرانیان جامعه هدف هستند

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر گفت: 79 هزار خرمشهری در طرح سنجش سلامت ایرانیان جامعه هدف هستند.

79 هزار خرمشهری در طرح سنجش سلامت ایرانیان جامعه هدف هستند

فرشید بهشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور طرح سنجش ایرانیان در خرمشهر نیز در حال اجراست.

وی افزود: در این طرح افراد بالای 30 به عنوان جامعه هدف در نظر گرفته شده‌اند که در طول اجرای این برنامه می‌توانند با مراجعه به مراکز و خانه‌های بهداشت میزان فشار خون، قد و وزن خود را اندازه‌گیری کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر ادامه داد: این طرح با همکاری پرستاران در همه مراکز شهرستان در حال اجراست و تا پایان هفته نیز ادامه خواهد داشت.

بهشتی تصریح کرد: با توجه به اینکه شعار امسال هفته سلامت فشار خون را جدی بگیریم بود و از طرفی بیماری فشار خون و چاقی جزو بیماری‌های پنهان محسوب می‌شوند این طرح ملی در برنامه قرار گرفت.

وی اضافه کرد: این دو بیماری می‌تواند سبب بروز بیماری‌های مختلف و خطرناکی از جمله بیماری‌های قلبی و سکته مغزی شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر خاطرنشان‌ کرد: بنابراین آگاهی از وضعیت فشار خون و همچنین قد و وزن از اهمیت خاصی برخوردار است.

بهشتی افزود: در خرمشهر جامعه هدف شامل افراد بالای 30 سال بیش از 79 هزار نفر است.در حال حاضر 13 مرکز و 21 خانه بهداشت به همراه بیمارستان ولی‌عصر(عج) مجری طرح سنجش سلامت هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر در پایان با بیان اینکه همه مراحل این طرح به صورت رایگان انجام می‌شود گفت: از افرادی که در جامعه هدف قرار دارند می‌خواهیم تا با به همراه داشتن کارت ملی به مراکز و خانه‌های بهداشت مراجعه از میزان فشار خون، قد و وزن خود اطلاع یابند.

انتهای پیام/72008/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول