اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرضا:

نقش خیران سلامت در پیشرفت‌های درمانی شهرضا انکار‌نا‌پذیر است

فرماندار شهرضا گفت: کسب رتبه نخست خیران سلامت شهرضا در سطح استان اصفهان حاکی از جایگاه فاخر این افراد در رشد و تعالی حوزه بهداشت و درمان این شهرستان است.

نقش خیران سلامت در پیشرفت‌های درمانی شهرضا انکار‌نا‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا،سید محمدباقر محمدی پیش از ظهر  امروز در آیین افتتاح مرکز بهداشتی و درمانی خیر‌ساز حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: احداث مراکز بهداشتی و درمانی از سوی خیران حوزه سلامت نقش سازنده این قشر جامعه را در راستای خودکفایی همه‌جانبه در عرصه سلامت به منصه ظهور رسانده است.

وی ادامه داد: فرهنگ و پیشینه درخشان مردم شهرضا زمینه گرایش اقشار مختلف جامعه را به تقویت حوزه سلامت و بهبود زیرساخت‌های مناسب در این عرصه فراهم کرده است.

فرماندار شهرضا با اشاره به اینکه روحیه ایثار و نوع‌دوستی باید در تمام حوزه‌های اجتماعی متجلی شود، تصریح کرد: با وجود ظرفیت‌های بی‌نظیری در بخش فرهنگ شهرستان شهرضا باید در آینده شاهد حضور خیران در تمام زمینه‌های اجتماعی باشیم.

وی اضافه کرد: شهرستان شهرضا همواره در حوزه خدمات درمانی، تعدادی از شهرستان‌های هم‌جوار خود را زیر پوشش قرار داده و بدون شک افزایش و ارتقای سطح امکانات در این حوزه  گام بزرگی در راستای کاهش هزینه‌های درمانی بیماران است.

در ادامه این مراسم نیز عضو جامعه خیران سلامت شهرضا و احداث‌کننده درمانگاه حضرت فاطمه (س) طی سخنانی اظهار کرد: منطقه مسکونی سروستان جزو پر‌جمعیت‌ترین مناطق شهرستان به شمار می‌رود و به دلیل عدم وجود هرگونه مرکز بهداشتی و درمانی در این منطقه مصمم به احداث یک مرکز مجهز در سطح این منطقه شدیم.

مصطفی ناظم ادامه داد: این مرکز در زمینی با مساحت یک‌هزار و 600 متر مربع احداث شده است  و در آینده نزدیک فاز دوم این مجموعه شامل دیوار‌کشی، محوطه‌سازی، ساختمان محل تزریقات، داروخانه و محل استقرار پزشکان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی به مردم باید در عرصه‌های مختلف اجتماعی به منصه ظهور برسد، تصریح کرد: مهم‌ترین هدف بنده از احداث این مجموعه خدمت‌رسانی به عموم مردم بوده است.

انتهای پیام/63011/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول