اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه ارومیه اعلام کرد

افزایش تعداد رشته‌های تحصیلی در پردیس دانشگاه ارومیه

رئیس دانشگاه ارومیه از افزایش تعداد رشته‌های تحصیلی در پردیس دانشگاه ارومیه خبر داد.

افزایش تعداد رشته‌های تحصیلی در پردیس دانشگاه ارومیه

حسن صدقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: کلیه دانشکده‌های وابسته به دانشگاه ارومیه در محوطه سایت اصلی تجمیع می‌شود به‌ طوری که هیچ دانشکده‌ای که وابسته به دانشگاه ارومیه است خارج از این سایت اصلی مستقر نمی‌شود.

وی اضافه کرد: تمام اقدامات در این زمینه انجام گرفته ‌است فقط دانشکده هنر، اقتصاد و ادبیات که برای آن‌ها ساختمان‌سازی می‌شود، در سال‌های آینده در سایت اصلی مستقر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه جدیداً پردیس‌ دانشگاهی دانشگاه ارومیه را ایجاد کرده‌ایم، افزود: در این پردیس‌ دانشگاهی تدریس 27 رشته تحصیلی تصویب شده و قرار است همان 65 رشته دکتری و 102 رشته ارشد دانشگاه ارومیه هم در پردیس ‌دانشگاهی ایجاد ‌کنیم.

وی با بیان اینکه تعداد دانشجویان مشغول به تحصیل این دانشگاه در مقاطع مختلف 18 هزار دانشجو هست که از این میزان 5 هزار نفر در دوره‌های دکتری و ارشد مشغول تحصیل هستند، تصریح کرد: رشته‌های دانشگاه ارومیه در دوره‌های دکتری و ارشد کامل‌تر می‌شود.

رئیس دانشگاه ارومیه اعلام کرد: تعداد خوابگاه‌های دولتی این دانشگاه 15 دستگاه خوابگاه دولتی است که بیش از 4 هزار و 500 دانشجو در آن‌ها استقرار یافته‌اند و 56 خوابگاه خود‌گردان استیجاری در سطح شهر وجود دارد.

انتهای پیام/61001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول