اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی:

دهیاران نسبت به رفع مشکلات روستاها تلاش کنند

فرماندار خوی گفت: دهیاران نسبت به رفع مشکلات روستاها در کوتاه‌ترین زمان ممکن تلاش کنند.

دهیاران نسبت به رفع مشکلات روستاها تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی غلامحسین عماری صبح امروز در حاشیه بازدید از بخش مرزی قطور شهرستان خوی، تمرکز بر مسائل فرهنگی را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: این امر زیربنای توسعه فرهنگ و زیرساخت پیشرفت کشور است که نباید از آن غافل شد.

عماری با تاکید بر توجه بیش‌تر به روستاها به ویژه روستاهایی که دور افتاده هستند، افزود: این امر سبب کاهش مهاجرت از روستاها به شهرها می‌شود.

وی بر فرهنگ سازی در این زمینه تاکید کرد و افزود: در این میان باید بر روی مسائل فرهنگی بیش‌تر تاکید شود.

فرماندار خوی با اشاره به فعالیت‌های عمرانی که در روستاها انجام می‌گیرد، خاطرنشان کرد: به همت مردم و مسئولان شاهد تحول عظیمی در روستاها هستیم.

عماری بر ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه روستاها تاکید کرد و گفت: باید دهیاران نسبت به رفع مشکلات روستاها در کوتاه‌ترین زمان ممکن تلاش کنند.

وی بر جمع‌آوری زباله‌ها و دفن آن‌ها در نقطه‌ای با فاصله مناسب از روستا تاکید کرد و افزود: توجه به بحث منابع طبیعی و گردشگری، تقویت تعاونی دهیاری‌ها به منظور انجام پروژه‌های عمرانی و توجه بیش‌تر به نظافت روستاها از وظایف دهیاران است که باید دهیاران در این زمینه فعال‌تر عمل کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح هادی در روستاها، تصریح کرد: اجرای این طرح گام موثری در بهبود وضعیت روستاها برداشته است به طوری که با اجرای این طرح در روستاها شاهد تغییر چهره آن روستا می‌شویم که امید است بنیاد مسکن در این زمینه با شتاب بیش‌تری عمل کند.

انتهای پیام/61001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول