اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درخواست مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از مسئولان

اردوگاه فرهنگی تربیتی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد رفع معارض شود

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل اهمیت موضوع اردوگاه‌ها برای فرزندان محرومین در این استان لازم است نسبت به رفع معارض اراضی آن اقدامات لازم صورت گیرد.

اردوگاه فرهنگی تربیتی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد رفع معارض شود

به گزارش گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالمجید فرهادی ظهر امروز در نشست با مدیرکل منابع طبیعی این استان، در ارتباط با موضوع اردوگاه تربیتی کمیته امداد اظهار داشت: احداث اردوگاه‌های تربیتی فرهنگی از جمله اقدامات  این نهاد جهت ارائه کارهای تربیتی فرهنگی بوده و امید است این کار، نقش مهمی در پیشبرد اهداف کمیته امداد داشته باشد.

فرهادی ضمن قدردانی از همکاری منابع طبیعی با کمیته امداد در موضوعات مختلف گفت: خواهان ادامه روند این تعامل هستیم.

وی بیان کرد: خواستار همکاری منابع طبیعی در زمینه رفع معارضات محلی و ثبت سند کردن اردوگاه تربیتی فرهنگی کمیته امداد هستیم و در این مورد به خصوص نیاز به همکاری بیشتر این اداره‌کل است.

فرهادی با بیان این‌که اردوگاه یک مکان فرهنگی است، تصریح کرد: تکمیل اردوگاه و رفع مشکلات آن می‌تواند برای رشد و ارتقاء فرهنگ کمک خوبی به همه مردم و مسئولان کند.

مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست، افزود: کمیته امداد با مزین شدن به نام امام راحل دارای خیر و برکت زیادی برای همه بوده است.

محمدرضا جهان‌آرا تصریح کرد: با افتخار آمادگی هرگونه همکاری خود را با این نهاد مقدس را اعلام می‌کنیم و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه خدمات کمیته امداد در همه زمینه‌ها به خصوص در بحث خدمات فرهنگی و اشتغال مددجویان ستودنی است، گفت: آمارها نشان از این دارد که عملکرد کمیته امداد و خدمات این نهاد به نیازمندان هدفمند بوده و این قابل تقدیر است.

جهان‌آرا آمادگی منابع طبیعی را جهت همکاری در خصوص کارهای فرهنگی و عمومی و به خصوص در بحث رفع مشکلات اردوگاه اعلام کرد.

انتهای پیام/82009 /غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول