اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هلال احمر استان اصفهان خبر داد

برگزاری مانور سقوط هواپیمای فوکر 100 در اصفهان

معاون امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان از برگزاری مانور دوسالانه عملیاتی سقوط هواپیما با همکاری جمعیت هلال احمر استان اصفهان و سازمان‌های مرتبط با مدیریت بحران استان در فرودگاه شهید بهشتی خبر داد.

برگزاری مانور سقوط هواپیمای فوکر 100 در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، حیدر علی خانبازی اظهار کرد: مانور دو سالانه عملیاتی سقوط هواپیما با همکاری جمعیت هلال احمر استان اصفهان و سازمان‌های مرتبط با ستاد مدیریت بحران استان در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان برگزار شد.

وی افزود: جمعیت هلال احمر استان اصفهان در این مانور که جزو طرح اضطراری فرودگاه شهید بهشتی است و هر دوسال یک‌بار با همکاری اعضای ستاد مدیریت بحران استان برگزار می‌شود با به کار گیری تیم‌ها و تجهیزات تخصصی امداد و نجات شرکت کرد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: تیم‌های توانا، جستجو و نجات، امداد و نجات، درمان اضطراری، حمایت‌های روانی، آنست(سگ‌های زنده یاب)،  EOC (مرکز کنترل و هماهنگی عملیات)، RDC(مرکز ارتباطات بی سیم) و اسکان اضطراری به 70 نفر از پرسنل و نجاتگران جمعیت استان در این مانور حضور داشتند.

وی با اشاره به تجهیزات امدادی بارگیری شده در این مانور افزود: 17 دستگاه خودروی نجات، آمبولانس و خودروی کمک دار، سه دستگاه موتور سیکلت و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هلال احمر در این مانور بارگیری شدند.

خانبازی از جمله اهداف اجرای این مانور را هماهنگی سازمان‌های پاسخگو در موارد اضطراری و تمرین شرح وظایف سازمان‌ها دانست.

انتهای پیام/6302/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول