اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه محمودآباد:

ملت ایران در بزرگترین مانور سیاسی کشور سربلند خواهند بود

امام جمعه محمودآباد گفت: با توجه به فشار و هجمه‌های دشمن علیه ایران و ایجاد ناامیدی در جامعه برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات، یک‌بار دیگر در بزرگترین مانور سیاسی ایران، سربلند خواهیم بود.

ملت ایران در بزرگترین مانور سیاسی کشور سربلند خواهند بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، حجت‌الاسلام عبدالله اسماعیلی صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با تاکید بر اینکه خدا محوری باید سرلوحه کارهایمان باشد، گفت: در سالی که با نام حضرت زهرا(س) آغاز و با نام ایشان پایان می‌یابد باید سالی باشد که سرباز ولایت و ائمه باشیم که خدمت‌رسانی به مردم نمونه بارز این سربازی است.

امام جمعه محمودآباد اهتمام ویژه مدیران برای تحقق شعار امسال را ضروری دانست و افزود: حماسه بدین معنی است که همه وجود خود را برای یک کار بزرگ خرج کنیم و با هر چیزی که امور سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشورمان را تهدید می‌کند، مبارزه کنیم.

وی اوج حماسه سیاسی امسال را انتخابات 24 خرداد عنوان کرد و ابراز داشت: با توجه به فشار و هجمه‌های دشمن علیه ایران و ایجاد ناامیدی در جامعه برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات، یک‌بار دیگر در بزرگترین مانور سیاسی ایران، سربلند خواهیم بود و دشمن یک بار دیگر ناکام می‌شود.

اسماعیلی با اشاره به اینکه برخورد مناسب با ارباب رجوع در ادارات سبب رضایتمندی مردم از جامعه می‌شود، تصریح کرد: متاسفانه برخی از مدیران در مراجعه مردم کوتاهی می‌کنند که این کار در ایجاد نارضایتی در جامعه کمک می‌کند.

امام جمعه محمودآباد با توصیه به مدیران نسبت به عدم استفاده از امکانات دولتی به نفع کاندیدای خاصی عنوان داشت: همه باید قانون را رعایت کنیم و آبروی خود و نظام را زیر سئوال نبریم.

وی خواستار برگزاری جلسات توجیهی با نامزدهای انتخابات شوراها از سوی فرمانداری شد و گفت: باید افراد را با وظایف شوراها آشنا کنیم تا هر کسی خود را واجد شرایط حضور در شوراها نداند.

اسماعیلی با گلایه از مسئله تائید صلاحیت‌های کاندیداها بیان داشت: متاسفانه برخی‌ها می‌گویند اگر ما تایید نکنیم مرجع رسیدگی دیگری آن شخص را تایید می‌کند که این تفکر مناسبی نیست.

وی اضافه کرد: در تایید صلاحیت‌ها به گذشته افراد توجه بیشتری شود و افرادی به این عصر ورود پیدا کنند که دغدغه نظام، انقلاب و مردم را داشته باشند.

خطیب جمعه محمودآباد در پایان مشکلات بیکاری در این شهرستان را دغدغه‌ای برای مسئولان و خانواده‌ها دانست و گفت: برخی از خانواده ها را سراغ داریم که چند تحصیل کرده دانشگاهی بیکار دارند که باید توجه بیشتری به بحث اشتغال جوانان شود.

انتهای پیام/86013/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول