اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط شیلات استان صورت می‌گیرد

برگزاری مانور آموزش و امداد و نجات در بنادر صیادی بندرلنگه

سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات هرمزگان از برگزاری دوره آموزشی و مانور امداد و نجات و اطفا حریق در بنادر صیادی شهرستان بندر لنگه خبر داد.

برگزاری مانور آموزش و امداد و نجات در بنادر صیادی بندرلنگه

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل روابط عمومی اداره کل شیلات هرمزگان، عبدالمجید مقصودی با اشاره به لزوم ساماندهی پیوسته شناورهای تحت پوشش این سازمان و افزایش ایمنی‌ آنها در بنادر صیادی اظهار داشت: این دوره و مانور در جلوگیری از حوادث، آمادگی مقابله با حوادث و افزایش آگاهی نیروی مستقر بر روی شناورها موثر و لازم است.

وی افزود: این دوره و مانور آموزشی در بنادر کنگ، حسینیه در روز 31 اردیبهشت ماه به ترتیب ساعت صبح 9 و 15 عصر و در بندر بستانه در اول خردادماه ساعت 9 صبح برگزار خواهد شد.

مقصودی از جامعه صیادی منطقه خواست تا با حضور خود در این سری از برنامه های سازمان شیلات در رشد و پویایی فرهنگ صیادی بی‌خطر و ایمن کمک کنند.

سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات استان هرمزگان در پایان با اشاره به نوسانات بازار ساخت و ساز و مکفی نبودن اعتبارات لازم برای تجهیز و تکمیل بنادر صیادی از شورای برنامه ریزی استان و شهرستان‌های تابع خواست تا با حمایت بیش از پیش خود و تخصیص اعتبارات لازم و مکفی بهروری از بنادر مجهز و تکمیل شده را برای صیادان به ارمغان آورند.

انتهای پیام/88001/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول