اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرف نفرات برتر

مانور موتورسواران حرفه‌ای استان اصفهان در کاشان پایان یافت

مسابقات موتورسواران حرفه‌ای استان اصفهان با معرفی نفرات برتر در پیست موتورسواری مجموعه ورزشی 15 هزارنفری امیرکبیر کاشان به کار خود پایان داد.

مانور موتورسواران حرفه‌ای استان اصفهان در کاشان پایان یافت

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی شهرستان کاشان در حاشیه این مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: در این دوره از رقابت‌ها که برای نخستین بار در شهرستان کاشان برگزار می‌شود 20 موتورسوار حرفه‌ای در قالب تیم موتورسواری استان اصفهان و شهرستان کاشان با یکدیگر رقابت داشتند.

حمید نجاریان بیان داشت: موتورسواران در این رقابت‌ها در کلاس‌های 600، یک‌هزار و 1300 سی‌.سی ‌و در پنج لاین پیست موتورسواری کاشان با یکدیگر مسابقه دادند.

وی افزود: در پایان این رقابت‌ها و در کلاس 600 سی‌.سی، وحید شویدی و علی توسلی‌نژاد از کاشان به ترتیب به مقام اول و دوم مسابقات دست یافتند و حمید رضا شریف از اصفهان نیز بر سکوی سوم ایستاد.

به گفته وی در رقابت‌های کلاس یک‌هزار سی.سی نیز علی توسلی‌نژاد از کاشان قهرمان شد و محسن آتشی و امیر حسین فرشی‌زاده از اصفهان به ترتیب عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی شهرستان کاشان یادآور شد: در رقابت‌های کلاس 1300 سی.سی مجتبی صادقی و اسماعیل عسگریان از کاشان به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند و مسلم دهکردی از اصفهان نیز بر سکوی سوم ایستاد.

وی، پیست موتورسواری مجموعه ورزشی 15 هزارنفری امیرکبیر کاشان را یکی از پیست‌های منحصر به فرد استان اصفهان قلمداد و تأکید کرد: این پیست یکی از معدود پیست‌هایی است که برای مسابقات استانی طراحی شده است.

نجاریان در ادامه تعداد اعضای هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی شهرستان کاشان را 112 نفر عضو فعال اعلام کرد و گفت: از این تعداد 30 نفر به صورت حرفه‌ای و بقیه به صورت مبتدی در این رشته فعالیت دارند.

وی همچنین تعداد ورزشکاران اتومبیل‌رانی کاشان را 20 نفر ذکر کرد و متذکر شد: از این تعداد 12 نفر بانوان و هشت نفر آقایان هستند.

انتهای پیام/2406/غ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول