اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به علت عدم تخصیص اعتبار

طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی بناب همچنان راکد مانده است

مسئول دفتر فنی و امورعمرانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: طرح‌های نیمه تمام ورزشی بناب به علت عدم تخصیص اعتبار مورد نیاز همچنان راکد مانده است.

طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی بناب همچنان راکد مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، بهمن خدیوی عصر ظهر امروز در نشست کمیته برنامه‌ریزی و توسعه بناب که با حضور فرماندار، نماینده مردم در مجلس و مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان تشکیل یافته بود؛ اظهار کرد: سالن ورزشی چند منظوره روستای چلقایی 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و سالن ورزشی چند منظوره روستای روشت بزرگ نیز که از محل اعتبارات سال 89 دویست میلیون تومان برای اجرای آن اختصاص یافته بود، فعلاً 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گفته وی برای اجرای طرح‌های سالن‌های چند منظوره روستاهای خانه برق و آخوند قشلاق برای هرکدام درسال نود و یک 190 میلیون تومان اعتبار منظور شده بود و به علت عدم تخصیص اعتبار هنوز آغاز نشده‌اند.

مسئول دفتر فنی و امور عمرانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در ادامه یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان و مردم شهرستان را احداث استخر سرپوشیده بناب اعلام کرد و گفت: با وجود پیگیری‌های مستمر نماینده شهرستان هنوز از آغاز عملیات اجرایی این طرح خبری نیست.

خدیوی تخصیص اعتبار لازم از سوی کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و استان برای تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی و همچنین احداث خوابگاه ورزشکاران به ظرفیت 250 نفر در بناب خواستار شد.

انتهای پیام/60002/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول