اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته صورت گرفت

کسب 26 مدال‌ توسط ورزشکاران تویسرکانی

مدیر ورزش و جوانان تویسرکان گفت: سال گذشته ورزش تویسرکان با 26 مدال‌آور در کشور خوش درخشید و نقش بسیار خوبی را در پیشرفت ورزش استان ایفا کرد.

کسب 26 مدال‌ توسط ورزشکاران تویسرکانی

کیانوش سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره فعالیت اداره ورزش و جوانان تویسرکان در سال گذشته اظهار داشت: در شهرستان تویسرکان 34 هیئت ورزشی برای آقایان  و 20 هیئت ورزشی برای بانوان فعال است که فعالیت آنها موجب پیشرفت ورزش تویسرکان شده است.

وی افزود: در بخش زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان تویسرکان امکانات ورزشی بسیار خوبی وجود دارد و ورزشکاران ما در این زمینه دچار مشکل نیستند.

مدیر اداره ورزش و جوانان تویسرکان درباره فعال‌ترین هیئت‎‌های ورزشی تویسرکان بیان کرد: هیئت سه‌گانه، دوومیدانی، کشتی، رزمی، بسکتبال و والیبال خواهران از هیئت‌های خوب و درخشان شهرستان تویسرکان هستند.

وی با اشاره به ورزش بانوان در تویسرکان به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: بانوان و مادران محور سلامتی یک جامعه را تشکیل می‌دهند و با شرکت فعال بانوان در ورزش همگانی شور و نشاط در سطح خانواده‌ها و به طبع آن جامعه ایجاد خواهد شد.

سلیمانی تأکید کرد: در شهرستان تویسرکان نیز به مناسبت‌های مختلف همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی و ویژه بانوان برگزار می‌شود.

وی با بیان تویسرکان در بحث ورزش استانی و کشوری حرف‌های زیادی برای گفتن دارد اظهار کرد: ما در رشته سه‌گانه یک ورزشکار بین‌المللی، به نام سلمان تیموری داریم تا در عرصه جهانی نیز این شهرستان بتواند نقش خوب خود را ایفا کند.

انتهای پیام/89018/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول