اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران خبر داد

نصب 750 دستگاه بدنسازی در مدارس دخترانه / ایجاد 374 خانه ورزش در محله‌های شهر تهران

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران به نصب 750 دستگاه بدنسازی در مدارس دخترانه شهر تهران اشاره کرد و افزود: طی سه سال گذشته درصد فقر حرکتی بانوان از 63 درصد به 49 درصد کاهش یافته است

نصب 750 دستگاه بدنسازی در مدارس دخترانه / ایجاد 374 خانه ورزش در محله‌های شهر تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید محمد حاج‌آقامیر ، رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران صبح امروز در نخستین همایش مدیران و معلمان دخترانه شهر تهران با اشاره به حسن تقارن هفته گرامیداشت مادر و معلم، گفت: افزایش تعامل و بهره‌گیری از ظرفیت‌های ورزشی شهرداری تهران، مهمترین هدف برگزاری این همایش است.

آقامیر رویکرد سازمان ورزش شهرداری تهران را بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های اجتماعی - فرهنگی و توان مدیریتی شهروندان برشمرد و خاطرنشان کرد: ایجاد 374 خانه ورزش در 374 محله شهر تهران و تجهیز یک‌هزار و 700 بوستان شهری به امکانات ورزشی و تفریحی در کنار برپایی صدها جشنواره و مسابقات محلی از جمله مواردی است که زمینه لازم را برای ورزش آسان، قابل دسترس و ارزان در کلان‌شهر تهران فراهم کرده است.

وی به نصب 750 دستگاه بدنسازی در مدارس دخترانه شهر تهران اشاره کرد و افزود: طی سه سال گذشته درصد فقر حرکتی بانوان از 63 درصد به 49 درصد کاهش یافته است و تمام تلاشمان بر افزایش این روند نزولی است.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به این‌که کالبد شهر تهران به سمتی پیش رفته که فضای توسعه ورزش شهروندی به خوبی ایجاد شده است تصریح کرد: گسترش پیاده‌روها، توسعه بوستان‌های شهری و احداث باغ پرندگان، دریاچه مصنوعی چیتگر، باغ موزه دفاع مقدس و بوستان‌های بانوان از مواردی است که بستر آرامش و تفریحات سالم را برای شهروندان تهرانی به خوبی فراهم کرده است.

همچنین دکتر واعظ موسوی رئیس آکادمی ورزش شهروندی و دکتر سید محسن فاطمی‌نیا استاد دانشگاه نیز در ادامه به بیان مطالبی در زمینه ضرورت ورزش در جامعه و شیوه‌های نوین برای افزایش جلب مشارکت و اثر بخشی بیشتر پرداختند.

این همایش با حضور رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران به همراه هیئت همراه، معاون اجتماعی و فرهنگی و مدیر تربیت بدنی شهرداری منطقه 20، پیشکسوتان فرهنگی شهرری و یک‌هزار و 300 نفر از مدیران و معلمان مدارس دخترانه شهر تهران در مجموعه فرهنگی ورزشی قمر بنی هاشم (ع) برگزار شد.

در پایان از مدیران و معلمان نمونه شهر تهران تقدیر به عمل آمد و به تمامی حاضران هدایایی در قالب مجموعه لوازم ورزشی و کارت ورزش شهروندی از سوی سازمان ورزش شهرداری تهران اهداء شد.

انتهای پیام/2462/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول