اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تیم‌های پایه‌ای باشگاه ورزشی ثامن‌الحجج سبزوار:

توسعه تیم‌های ورزشی با تمرین در سنین پایه امکان‌پذیر است

مدیر تیم‌های پایه‌ای باشگاه ورزشی ثامن‌الحجج سبزوار گفت: استعدادیابی بین مقاطع چهارم تا ششم ابتدایی، دوم و سوم راهنمایی تا مقطع اول متوسطه طرح‌ریزی شد و با توجه به همکاری بسیار مطلوب مربیان، دانش‌آموزان مستعد انتخاب می‌شوند.

توسعه تیم‌های ورزشی با تمرین در سنین پایه امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار علیرضا حلبیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از مدتی از تمرین‌کردن و پیشرفت تیم‌های ورزشی سعی بر این است تا در رقابت‌های سراسری امتیاز بگیرند و در سطح باشگاهی شرکت کنند.

وی از استقبال بی‌نظیر دانش‌آموزان مقاطع مختلف در رشته فوتسال در سبزوار خبر داد و گفت: تاکنون 730 نفر در این رشته ثبت نام کرده‌اند که قرار است از این تعداد دو تیم در مقطع ابتدایی و دو تیم قوی در مقاطع راهنمایی و دبیرستان در قالب تیم‌های الف و ب تشکیل شود.

حلبیان ادامه داد: این طرح با همکاری انجمن تربیت بدنی آموزش و پرورش است تا با شناسایی بازیکنان مستعد بتوانیم تیم فوتسال بسیار خوبی را تشکیل و تمرین دهیم تا برای مسابقات آموزشگاهی آماده شوند بدین صورت با مشخص شدن تیم‌ها بازیکنان حالت ابهامی ندارند و در مجموعه تیم خودشان فعالیت کنند.

مدیر تیم‌های پایه‌ای باشگاه فرهنگی ورزشی فوتسال سبزوار ادامه داد: تیم‌ها در سه مرحله تست غربالگری دارند و از هر مقطعی در رده نونهالان و نوجوانان 25 نفر انتخاب و طی دو مرحله ا15 نفر انتخاب نهایی می‌شوند.

وی به استعدادهای بسیار خوب ورزشی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: هر چقدر در بحث ورزش سبزوار کار کنیم طبیعتا بازدهی بیشتری خواهد داشت باید استعدادهای نافذ رده‌های نونهالان و نوجوانان را جدی گرفت امیدواریم بتوان رشته فوتسال را که واقعا در سطح استان و به‌ویژه سبزوار فقیر واقع شده به رده هندبال شهرستان برسانیم.

حلبیان ابراز امیدواری کرد: در صورتی که از رشته‌های ورزشی چون فوتسال، بسکتبال و والیبال شهرستان حمایت شود این رشته‌ها می‌تواند پا به پای هندبال در سطوح بالای کشوری و استانی حرفی برای گفتن داشته باشد.

انتهای پیام/70027/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول