اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

زنجان 107 سالن ورزشی فعال دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از وجود 107 سالن ورزشی در زنجان خبر داد و گفت: همه این سالن‌های ورزشی فعال هستند و برای ادامه فعالیت باید مشتری‌مداری را در نظر داشته باشند.

زنجان 107 سالن ورزشی فعال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی شامگاه دوشنبه در نشست باشگاه‌‌داران شهرستان زنجان با مسئولان ورزش استان، با اشاره به مشکلات مالی موجود در ورزش استان اظهار داشت: با وجود همه این مشکلات ورزشکاران استان موفق به کسب 970 مدال ملی و بین‌المللی طی سال گذشته شده‌اند.

وی دلیل عدم برگزاری مراسم تجلیل از مدال‌‌‌‌‌‌‌‌آوران ملی را کمبود اعتبار اعلام کرد و افزود: اداره کل ورزش و جوانان موفق شد، تنها از برخی مدال‌آوران تجلیل کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به تشکیل مجمع خیران ورزشیار در زنجان اشاره و تصریح کرد: تشکیل این مجمع به پیشبرد اهداف ورزش استان کمک می‌کند.

وی با اشاره به گلایه‌های مطرح شده در مورد توجه به برخی ورزش‌ها گفت: تیم بسکتبال طی سال گذشته توسط سازمان همیاری شهرداری‌ها حمایت شده و اداره کل ورزش و جوانان، اعتباری را برای این تیم هزینه نکرده است.

رحمانی با تاکید بر رعایت انصاف در توجه به همه ورزش‌ها افزود: ولی باید قبول کرد که برخی ورزش‌ها جایگاه خاصی را دارند که باید به صورت ویژه به آنها توجه شود.

وی تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان از همه امکانات برای حضور ورزشکاران در اردوهای ملی استفاده می‌کند، کما اینکه برخی اردوهای تیم ملی را صرفاً به این منظور در زنجان برگزار می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از وجود 107سالن ورزشی در زنجان خبر داد و اضافه کرد: همه این سالن‌های ورزشی فعال هستند و برای ادامه فعالیت باید مشتری‌مداری را در نظر داشته باشند.

وی خط قرمز اداره کل ورزش و جوانان را در برخورد با باشگاه‌ها، رعایت قوانین دانست و گفت: یادمان باشد که خانواده‌ها فرزندان خود را با اطمینان خاطر به باشگاه‌ها می‌سپارند و نباید به اعتماد آنها خیانت شود.

رحمانی تعامل را دو طرفه دانست و افزود: هر کس تقاضایی برای دریافت تسهیلات دارد ارائه کند تا بررسی شود و اگر تسهیلاتی دریافت کرده نسبت به پرداخت آن اقدام کند.

وی تشکیل اتحادیه باشگاه‌‌داران استان زنجان را بلامانع دانست و ادامه داد: تشکیل این اتحادیه به حل مشکلات کمک می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به انتخابات پیش رو اشاره و تصریح کرد: ورزشکاران به عنوان الگوی جامعه باید در این حماسه مشارکت گسترده داشته باشند.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد استفاده از باشگاه به عنوان ستاد انتخاباتی گفت: این کار غیر قانونی است و نباید از باشگاه به عنوان ستاد انتخاباتی استفاده شود.

رحمانی سلامت و امنیت امروز ایران را مرهون خون شهدا عنوان کرد و افزود: همه باید برای پاسداشت این خون‌ها پای نظام جمهوری اسلامی بایستند.

وی حضور حداکثری را از اهداف تعریف شده برای انتخابات پیش رو دانست و گفت: ورزشکاران به عنوان الگوی جامعه نقش مؤثری در فراهم کردن مشارکت گسترده مردم در انتخابات دارند.

در این جلسه نماینده مرکز بهداشت شهرستان زنجان به تعامل موجود بین مرکز بهداشت و اداره کل ورزش و جوانان اشاره و اضافه کرد: با همکاری اداره ورزش بازدیدهای ماهیانه از باشگاه‌های ورزشی انجام و امور بهداشتی آنها کنترل می‌شود.

نمایندگان باشگاه در این جلسه اقدام به طرح مشکلات خود باشگاه‌ها کردند که توجه رسانه‌ای به چند ورزش و سخت‌گیری در صدور مجوز از جمله مشکلات مطرح شده بود.

انتهای پیام/73004/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول