اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان:

باشگاه‌ها بازوان اجرایی ورزش هستند

معاون امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان باشگاه‌ها را بازوان اجرایی ورزش دانست و گفت: باشگاه‌ها خط مقدم سالم‌سازی جامعه محسوب می‌شوند.

باشگاه‌ها بازوان اجرایی ورزش هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عباس علائی‌مقدم شامگاه دوشنبه در نشست باشگاه‌داران شهرستان زنجان با مسئولان ورزش استان، بخشی از کار اداره‌کل ورزش و جوانان را فرهنگی عنوان کرد و اظهار داشت: ایجاد هماهنگی بین این دو بخش کار را سنگین‌تر کرده است.

وی، باشگاه‌ها را بازوان اجرایی ورزش دانست و افزود: باشگاه‌ها خط مقدم سالم‌سازی جامعه محسوب می‌شوند.

معاون امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به وجود آئین‌نامه‌های خاص اداره باشگاه‌های ورزشی تصریح کرد: باشگاه‌داران باید به دستورالعمل‌های موجود در این مورد توجه کافی داشته باشند.

وی به وجود مشکلاتی در باشگاه‌های ورزشی اشاره و اضافه کرد: عدم حضور مدیر باشگاه در محل و پخش موسیقی‌های غیرمتعارف دور از شأن مردم زنجان از جمله این مشکلات است.

علائی‌مقدم بر لزوم کنترل تصاویر نصب شده بر دیوار باشگاه‌ها تأکید کرد و گفت: کنترل ساعت‌های برگزاری کلاس‌های بانوان و آقایان از ضروریات جلوگیری از مشکلات است.

وی، ساعت فعالیت باشگاه‌های ورزشی را براساس قانون شش صبح تا 23 شب عنوان و اضافه کرد: فعالیت خارج از این ساعات کاری، تخلف محسوب می‌شود.

معاون امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه حجاب فقط مختص بانوان نیست، ادامه داد: همه ملزم به رعایت شعائر اسلامی در جامعه هستند.

وی، داشتن کارت بیمه برای ورزشکاران را از ضروریات دانست و گفت: باشگاه‌داران باید نسبت به حقوق ورزشی آگاهی بیشتری داشته باشند.

علائی‌مقدم، برگزاری کلاس‌های حقوق ورزشی را از اولویت‌های اداره‌کل ورزش و جوانان برشمرد و افزود: در کلاس‌های طراحی شده برای مدیریت ورزشی کلاس‌های حقوق ورزشی هم ارائه می‌شود.

وی تأکید کرد: پروانه باشگاه‌دارانی که در کلاس‌های مدیریت شرکت نکنند، تمدید نمی‌شود.

معاون امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان با تأکید بر اینکه کسی علاقمند به برخورد با باشگاهی نیست، تصریح کرد: همه باید بدانند که اگر باشگاهی تخلف و از قوانین عدول کند، پروانه‌اش لغو و از فعالیت آن جلوگیری می‌شود.

در این جلسه، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زنجان، هدف از تشکیل جلسه با باشگاه‌داران را شنیدن مشکلات موجود و بررسی اوضاع اعلام کرد.

احمد شیرود میرزایی با اشاره به شعار انتخاب شده برای سال‌جاری افزود: همه باید برای تحقق این شعار تلاش کنند.

وی با بیان اینکه باشگاه‌های ورزشی به طور متناوب توسط کارشناسان اداره ورزش و اماکن بازدید می‌شوند، تصریح کرد: کنترل باشگاه با همکاری و تعامل موجود بین نیروی انتظامی، بهداشت و اداره‌کل ورزش و جوانان انجام می‌شود.

نماینده نیروی انتظامی نیز در این جلسه، ورزش را یکی از عوامل کاهش تخلفات در جامعه دانست و افزود: فعالیت باشگاه‌های ورزشی با مشکلاتی از جمله آلودگی‌های صوتی مواجه است.

خسروی با اشاره به سالم خواندن جامعه ورزش تصریح کرد: این شاخصه انتظارات را از جامعه ورزشی افزایش داده است.

وی، تبدیل برخی از کلاس‌های ورزشی را به آموزش رقص، برپایی شوی لباس در باشگاه‌های ورزشی، ارائه مواد مخدر و نیروزا را در باشگاه‌ها از مصداق‌های مشکلات برخی باشگاه‌ها عنوان کرد و ادامه داد: عکس‌های استفاده شده در برخی باشگاه‌ها به ویژه باشگاه‌هایی که به صورت مشترک توسط آقایان و بانوان استفاده می‌شود، مناسب نیست.

نماینده نیروی انتظامی استان زنجان، موسیقی مورد استفاده در باشگاه‌ها و رعایت ساعت کاری در باشگاه‌ها را از دیگر مواردی اعلام کرد که باید به باشگاه‌ها تذکر داده شود.

وی، تجمع افراد مسئله‌دار در باشگاه‌ها، عدم حضور افراد صاحب پروانه در محل و عدم رعایت حجاب را از دیگر مشکلاتی عنوان کرد که در باشگاه‌های ورزشی مشاهده می‌شود.

انتهای پیام/73004/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول