اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محسن رضایی در گفت‌وگو با فارس:

قول می‌دهم تحولی بزرگ در استان کرمانشاه ایجاد کنم

نامزد احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: طرح فدرالیسم اقتصادی موجب استفاده بیشتر از ظرفیت‌ها است و قول می‌دهم تحولی بزرگ در استان کرمانشاه ایجاد کنم.

قول می‌دهم تحولی بزرگ در استان کرمانشاه ایجاد کنم

محسن رضایی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص طرح فدرالیسم‌ اقتصادی و جایگاه استان کرمانشاه در آن گفت: با نظام اداری حاضر نمی‌توان از همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها استفاده کرد و اگر این طرح اجرا شود می‌توان با برنامه‌ریزی بیشتر از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد.

رضایی اظهار داشت: در حال حاضر اقتصاد در شهر و روستا برنامه مشخصی ندارد و این طرح موجب مدیریت شهر و روستا و سروسامان‌دادن به آن می‌شود و شهر را از بلاتکلیفی و عدم برنامه‌ریزی خارج می‌کند.

وی افزود: کرمانشاه و مناطق کردنشین در زمینه تجارت، گردشگری، دامداری، صنعت و معدن از جایگاه و پتانسیلی بالا برخوردار هستند که متاسفانه مورد غفلت واقع شده است.

نامزد احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با تاکید براینکه قول می‌دهم تحولی بزرگ در استان کرمانشاه ایجاد کنم، خاطرنشان کرد: با توجه به شناخت من و نزدیکانم از استان کرمانشاه برنامه‌ریزی صورت گرفته که مناطق غربی و به خصوص این استان از محجوریت خارج شده و شکوفا شود.

* 70 درصد مشکلات اقتصادی ناشی از ضعف مدیران ارشد است

رضایی با بیان اینکه هیچ مانعی برای ادامه فعالیت هسته‌ای در جمهوری اسلامی ایران نمی‌بینم، ادامه داد: مسائل هسته‌ای در کشور از منطقی بالا برخوردار است و کاملا مسالمت‌آمیز است و با در نظرگرفتن منافع ملی و ارزش‌های انقلاب موانع را کنار می‌زنم.

وی در پاسخ به این سوال که مشکلات اقتصادی به‌وجود آمده و تورم، ناشی از تحریم‌ها است یا با سوء‌مدیریت مدیران ارشد در ارتباط است، گفت: 30 درصد این مشکلات مربوط به تحریم و 70 درصد آن ناشی از سوء‌مدیریت و ضعف مدیران ارشد است.

وی خاطرنشان کرد: عدم برنامه‌ریزی، خودزنی‌های سیاسی و تحریم‌های داخلی بیش از تحریم‌های خارجی تاثیرگذار بوده است.

وی با تاکید بر اینکه تحریم‌های داخلی بیش از تحریم‌های خارجی به ملت ایران و کارآفرینان آسیب رسانده، ادامه داد: برخی از نظام‌های اداری دست‌وپاگیر کشور و مسائلی مانند رشوه‌خواری و پارتی‌بازی مانع از اقتصادی شتابان شده است.

ایجاد بورس سهام عدالت و پرداخت سود سهام‌ها و جلوگیری از برداشت سودسهام توسط دولت از جمله وعده‌های رضایی به مردم و سهام‌داران عدالت است.

انتهای پیام/2700/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول