اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس:

تحولات بزرگی در راه است

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت: ایران در نقطه عطف خود قرار گرفته است و یقین داشته باشید که تحولات عظیمی در راه است، تنها باید چند صباحی را تحمل کرد تا طبق گفته رهبری، دنیا توسط ایران متحول شود.

تحولات بزرگی در راه است

به گزارش خبر گزاری فارس از مشهد جواد کریمی صبح امروز در جلسه فرماندهان پیشکسوت بسیج اظهار کرد: اگر همه ما پشتیبان ولایت فقیه باشیم، هیچ کس نمی‌تواند به کشور آسیبی برساند و ما باید تا زنده هستیم رضایت ولایت فقیه را در رأس کارهای خود قرار دهیم.

وی بیان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند هیچ‌گاه از کار زیاد نترسید زیرا هر چقدر کار شما زیاد باشد در مقابل اراده انسان بسیار ناچیز است و اگر تمام دنیا را بگردید، خسته‌تر از من پیدا نمی‌کنید، اما من تا آخرین نفس از حرکت در راه اسلام و مسلمین دست نمی‌کشم.

کریمی خاطرنشان کرد: خدمت به اسلام و مسلمین از هر کاری بالاتر و مهم‌تر است، کسی که برای خلق و رضای خدا کار می‌کند نباید به این توجه داشته باشد که دیگران چه می‌گویند؛ برخی از افراد که روزی در کنار امام بودند و به ما فهماندند که ولایت فقیه یعنی چه، امروز در مقابل ولایت فقیه می‌ایستند، اما شما به این افراد توجهی نکنید و به راه خود ادامه دهید.

وی افزود: امروز پس از گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور ایران در نقطه عطف خود قرار گرفته است و یقین داشته باشید که تحولات عظیمی در راه است، تنها باید چند صباحی را تحمل کرد تا طبق گفته رهبری، دنیا توسط کشور ایران متحول شود.

وی ادامه داد: این تحول در گروی دو عمل بسیار مهم است که اگر این دو عمل انجام نشود، ما به طور حتم باخته‌ایم، و آن دو عمل معرفت و مقاومت است.

کریمی تصریح کرد: متاسفانه برخی از بزرگان در مقابل ولایت فقیه شمشیر کشیده‌اند، در صورتی‌که اگر ولایت فقیه نبود این حکومت تبدیل به دیکتاتوری می‌شد.

وی بیان کرد: نقش سرویس‌های جاسوسی و منافقان در فتنه 88 به خصوص انگلیس بسیار مشخص بود و باید از همین بزرگان پرسید که فرزندان شما در لندن چه می‌کنند؟ شما که تا دیروز از امام حمایت می‌کردید، چرا امروز در مقابل رهبری می‌ایستید؟

کریمی با اشاره به دولت محمود احمدی‌نژاد، یاد آور شد: طبق گفته رهبری که فرمودند از مشروطه تا امروز دولتی بهتر از این دولت نبوده است، باید قبول کنیم که این دولت در کنار برخی از مشکلات، خوبی‌های زیادی داشته است، هرچند که برخی افراد سعی دارند که این موضوع را برعکس نشان دهند تا به رهبری بگویند اصول‌گرایان خوب عمل نمی‌کنند.

انتهای پیام/70028/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول