اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بردسکن در مجلس:

نظام اداری کشور نیازمند تحول است

نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی گفت: بعضی از ارکان نظام اداری در کشور پوسیده و باید در آنها تحول ایجاد شود.

نظام اداری کشور نیازمند تحول است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، محمد اسماعیل‌نیا ظهر امروز در جلسه شورای اداری بردسکن اظهار کرد: خروجی جلسات شورای اداری شهرستان باید توجه به مشکلات و ایجاد اشتغال باشد.

نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جوانان سرمایه‌های یک کشور محسوب می‌شوند و باید سعی کرد تا با کاهش نرخ بیکاری زمینه اشتغال آنها فراهم شود.

وی با اشاره به ظرفیت تولید کشور گفت: صادرات، تحقیقات و آموزش سه فاکتور مهم برای افزایش تولید هستند و با برنامه‌ریزی صحیح می‌توان زمینه‌های تولید و صادرات را افزایش داد.

اسماعیل‌نیا خاطرنشان کرد: برخی از ارکان  نطام اداری در کشور پوسیده و باید تلاش شود تا در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در نظام اداری کشور تحول ایجاد شود.

در ادامه محمد اسماعیل یعقوب‌زاده، فرماندار بردسکن در گزارشی‌ از اقدامات انجام شده در شهرستان بردسکن گفت: بعضی از ادارات طرح‌های نیمه تمامی دارند که باید تکلیف آنها مشخص شود و اگر برای اتمام پروژه‌ها با مشکل مواجهه شده‌اند می‌توانند با مراجعه به فرمانداری مشکل خود را پیگیری کنند.

فرماندار بردسکن با اشاره به انتخابات اظهار کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر انتخابات در بردسکن انجام شده است.

وی یادآور شد: 101 شعبه اخذ با 200 صندوق رای در سطح شهرستان بردسکن در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام /70021/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول