اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خبر داد:

افتتاح 72 مرکز مطالعاتی آثار شهید مطهری در البرز

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از افتتاح 72 مرکز مطالعاتی آثار استاد شهید مرتضی مطهری با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان البرز خبر داد.

افتتاح 72 مرکز مطالعاتی آثار شهید مطهری در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علیرضا جوانمردی بعدازظهر امروز در مراسم راهیان مطهر استان با اشاره به آثار ارزشمند شهید استاد مرتضی مطهری درباره مباحث دینی و اخلاقی اظهار داشت: در این برهه از زمان که دشمن با تهاجم گسترده فرهنگی قصد دارد اعتقادات، هویت و پایبندی به مسائل اخلاقی را در وجود جوانان ما از بین ببرد نیاز جامعه امروز به خصوص جوانان به آثار و تفکرات با ارزشی چون اندیشه‌ها و راه و روش دینداری و اخلاق‌مداری شهید مطهری بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا همه ما باید با تاثیرپذیری از افکار و آرمان‌های والای این دانشمند در برابر این هجمه ایستادگی کنیم.

این مسئول افزود: امروز و در همین راستا همایش راهیان مطهر استان البرز با مشارکت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان البرز، معاونت فرهنگی دانشگاه خوارزمی، موسسه مردم‌نهاد کلام مطهر جوانان البرز و بنیاد علمی فرهنگی شهید مطهری به میزبانی دانشگاه خوارزمی کرج برگزار شده است.

وی تأکید کرد: در این راستا و با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان از دبیرخانه استانی اندیشه ناب، 72 مرکز مطالعاتی آثار استاد شهید مرتضی مطهری افتتاح می‌شود.

جوانمردی در پایان خاطرنشان کرد: ترغیب جوانان به مطالعه و روی آوردن به آثار و اندیشه‌های بزرگان دین و انقلاب از ضروریات جامعه اسلامی می‌باشد که اداره کل ورزش و جوانان استان البرز نیز مانند سایر دستگاه‌ها و ارگان‌ها توجه و سوق دادن جامعه مخصوصاً جوانان به سمت ارزش‌ها و آثار دانشمندان بزرگ مانند شهید استاد مرتضی مطهری را وظیفه خود می‌داند.

انتهای پیام/2302/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول