اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مدرسه علمیه امام صادق (ع) اصفهان خبر داد

برپایی همایش بزرگداشت آیت‌الله محمدرضا خراسانی در اصفهان

رئیس مدرسه علمیه امام صادق (ع) اصفهان از برگزاری همایش بزرگداشت آیت‌الله محمدرضا خراسانی در استان خبر داد.

برپایی همایش بزرگداشت آیت‌الله محمدرضا خراسانی در اصفهان

عبدالرسول محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان از برگزاری همایش گرامی‌داشت محمدرضا خراسانی خبر داد و افزود: برخی از خبرگزاری‌ها به اشتباه نام این همایش را با عنوان گرامی‌داشت آخوند خراسانی عنوان کرده‌اند، در صورتی که آیت‌الله محمدرضا خراسانی و آیت‌الله محمد کاظم خراسانی دو شخصیت متفاوت از هم هستند.

وی افزود: همایش بزرگداشت آیت‌الله محمدرضا خراسانی روز پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه در اصفهان برگزار می‌شود؛ وی رئیس حوزه علمیه اصفهان در زمان رضاشاه و جزو روحانیان مبارز بوده است.

دبیر همایش بزرگداشت آیت‌الله محمدرضا خراسانی گفت: این همایش با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و دانشجویان و همچنین علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

وی درباره زمان‌بندی این همایش گفت: در این همایش با پیام ریاست حوزه علمیه اصفهان نشستی با عنوان شخصیت‌شناسی رهبر انقلاب با سخنرانی اساتیدی همچون آیت‌الله جوادی برگزار می‌شود.

محمدی گفت: مراسم آغازین این همایش در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام صادق (ع) چهارباغ اصفهان برگزار شده و سپس در تخت فولاد و در کنار آرامگاه این عالم فرزانه ادامه می‌یابد؛ همچنین یادبودی از این همایش در مسجد جارچی و مسجدالاقصی نصب می‌شود.

گفتنی است؛ برخی از خبرگزاری‌ها به اشتباه برگزاری بزرگداشت آیت‌الله محمدرضا خراسانی را به عنوان بزرگداشت آخوند خراسانی اطلاع‌رسانی کردند که این امر صحت ندارد و محمد کاظم خراسانی معروف به آخوند خراسانی و آیت‌الله محمدرضا خراسانی دو شخصیت متفاوت هستند.

انتهای پیام/2301/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول