اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حوزه مقاومت محمد رسول الله(ص) ساری خبر داد

بزرگداشت روز زن در 50 حسینیه و مسجد ساری

فرمانده حوزه مقاومت محمد رسول الله(ص) ساری اعلام کرد: مراسم بزرگداشت روز زن در سطح 25 پایگاه و بیش از 25 حسینیه و مسجد شهرستان ساری برگزار شد.

بزرگداشت روز زن در 50 حسینیه و مسجد ساری

جواد کردان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری گفت: اگر حضرت زهرا(س) نبود ادامه راه نبوت و اتصال نبوت به امامت امکان‌پذیر نمی‌شد.

فرمانده حوزه مقاومت محمد رسول الله(ص) ساری حضرت فاطمه زهرا(س) را متصل‌کننده نبوت به امامت دانست و افزود: حضرت فاطمه(س) در زمینه تبلیغ حماسه‌های بسیاری خلق کرد و اوج حماسه حضرت زهرا(س) در زمینه دفاع از ولایت، امامت، استواری دین و ثابت قدم ماندن مسلمانان بود و در راستای امامت و ولایت، با شرک و نفاق مبارزه کرد.

کردان با اشاره به ولایت‌پذیری حضرت فاطمه زهرا(س) خاطرنشان کرد: باید ولایت‌پذیری این حضرت الگوی افراد جامعه باشد.

وی بالاترین محور معرفت و شناخت را بر روی زمین حجت الهی دانست و تاکید کرد: گمراهی در دین زمانی به وجود می‌آید که حجت روی زمین شناخته نشود چرا که این شناخت جزو ضروریات دین است و اگر این کار صورت نگیرد گمراهی به وجود می‌آید.

فرمانده حوزه مقاومت محمد رسول الله(ص) ساری حضرت زهرا(س) را کلیدی گمشده در بین جوانان امروزی دانست و افزود: حضرت فاطمه می‌تواند جوانان را در راه رسیدن به مقصود اصلی و تحکیم بنیان خانواده یاری بخشد.

این مسئول یادآور شد: انقلاب اسلامی ما برگرفته از حماسه‌ اباعبدالله الحسین(ع) و حضرت زهرا(س) است و در این زمینه وظیفه همه بانوان حفظ انقلاب به عنوان میراث ارزشمند امام خمینی(ره) است.

کردان در ادامه به برگزاری بزرگداشت روز زن، حضرت امام(ره) و گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه اشاره کرد و اذعان داشت: مراسم بزرگداشت روز زن در سطح 25 پایگاه و بیش از 25 حسینیه و مسجد شهرستان ساری برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت محمد رسول الله(ص) ساری در پایان الگوی بسیجیان را حضرت فاطمیه زهرا(س) دانست.

انتهای پیام/2296/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول