اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

بیمارستان ترومای اردبیل تا پایان سال افتتاح می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت:‌ پیش‌بینی می‌کنیم با تزریق حدود یک میلیارد تومان در روزهای آینده و همچنین 5 میلیارد تومان تا مرداد ماه بتوانیم پروژه بیمارستان تروما را تا پایان سال جمع‌بندی کرده و افتتاح کنیم.

بیمارستان ترومای اردبیل تا پایان سال افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی حیدری صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات بیمارستان سوانح و سوختگی اردبیل اظهار داشت: ما بر اساس توافقی که آذر ماه سال گذشته با پیمانکار کردیم قرار شد ظرف یک سال آینده یعنی تا آخر ماه سال جاری پروژه تکمیل شده و برای تجهیز در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گیرد.

وی عنوان کرد: در این تفاهم‌نامه پنج بند ذکر شده که طرفین باید به آن متعهد باشند وگرنه تغییر پیمانکار یا تعدیل در پرداخت‌ها مدنظر خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: بر اساس تفاهم‌نامه مبلغ مورد نظر تا سقف 4 میلیارد تومان باید تا مرداد ماه برای تکمیل این پروژه در اختیار پیمانکار قرار گیرد که از این مبلغ یک میلیارد و 600 میلیون تومان به صورت کامل در اختیار پیمانکار قرار گرفته است.

حیدری افزود: پیمانکار نیز کارگاه خود را از چند ماه پیش فعال کرده و پیش‌بینی می‌کنیم با تزریق حدود یک میلیارد تومان در روزهای آینده و همچنین 5 میلیارد تومان تا مرداد ماه بتوانیم این پروژه را تا پایان سال جمع‌بندی کرده و افتتاح کنیم.

این مسئول تاکید کرد: با پرداخت بدهی پیمانکار و سرعت اجرای آن دانشگاه علوم پزشکی نیز به تدریج تجهیزات مورد نظر را خریداری کرده و با تحویل به موقع نسبت به تجهیز و راه‌اندازی آن اقدام خواهد کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل یادآور شد: ما در تعهد پرداخت خود بر اساس صورت وضعیت خوب جلو رفتیم و مشکل خاصی نیز در این زمینه وجود ندارد به طوری که پروژه نیز از حالت رکود خارج شده و سرعت اجرایی مناسب‌تری پیدا کرده است.

حیدری ابراز داشت: با تزریق 6 میلیارد تومان ظرف سه چهار ماه آینده و همچنین تامین منابع جدید از محل اعتبار پروژه‌های مهر ماندگار و منابع استانی بیمارستان ترومای اردبیل زمینه افتتاح و بهره‌برداری به خود گرفته و تا پایان امسال می‌توانیم بستر بهره‌برداری و پذیرش بیمار را در این بیمارستان شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بزرگترین مشکل این پروژه از لحاظ مدیریتی تنها کمبود اعتبار است و هیچ مشکلی از بابت امکانات و ابزارهای مهندسی و سخت‌افزاری نداریم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: پیمانکار موظف شده است در شیفت‌های مازاد و به صورت ضرب‌العجل در مهلت باقیمانده از فصل کاری پروژه را جمع و جور کرده و حداقل کارهای عمده ساختمانی را تا آخر مرداد ماه تکمیل کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه مشاور و پیمانکار پروژه نیز در سخنانی اعلام کردند این پروژه از مهر ماه سال 86 آغاز شده و بعد از سال‌ها فعالیت و تاخیر این پروژه از اواسط سال 91 با حضور تیم جدید استانداری فعال شده و اگر تامین منابع اعتباری به سرعت انجام شود ما توان تکمیل پروژه را ظرف پنج ‌ماه آینده داریم.

انتهای پیام/62005/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول