اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مشاور رئیس جمهور

پروژه‌های مهر ماندگار مازندران تخصیص اعتبار می‌شوند

معاون عمرانی استاندار مازندران از سفر محرابیان به مازندران خبر داد و گفت: در این سفر از پروژه‌های مهر ماندگار بازدید و تخصیص اعتبار می‌شوند.

پروژه‌های مهر ماندگار مازندران تخصیص اعتبار می‌شوند

سیدعیسی هاشمی‌حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری از سفر  علی‌اکبر محرابیان مشاور رئیس جمهور در مازندران خبر داد.

وی با اعلام اینکه روز شنبه هفتم اردیبهشت ماه سال جاری محرابیان به عنوان مسئول ویژه پیگیری پروژه‌های مهر ماندگار کشور به مازندران سفر می‌کند، اظهار داشت: چگونگی اجرای و تخصیص اعتبار پروژه‌های مهر ماندگار مازندران با حضور مشاور رئیس جمهور مورد بررسی قرار می‌گیرد‌.

هاشمی با بیان اینکه ساعت پنج بعد از ظهر روز شنبه جلسه‌ای با حضور محرابیان در سالن شماره یک استانداری مازندران تشکیل می‌شود، تصریح کرد: نتایج بازدید یک روزه مشاور رئیس جمهور و اتخاذ تصمیمات لازم برای سرعت بخشیدن پروژه‌های مهر ماندگار در جلسه‌ای مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

معاون عمرانی استاندار مازندران سفر مسئول پیگیری پروژه‌های مهر ماندگار کشور در مازندران را به نفع تسریع در اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام دولت در استان دانست و خاطرنشان کرد: برخی از پروژه‌های مهر ماندگار دارای گره‌های اعتباری هستند که با این سفر مشاور رئیس جمهور می‌تواند فرصت طلایی برای گره‌گشایی باشد.

وی افزود: سد گلورد، کمر‌بندی شمالی ساری، کمربندی جنوبی بابل، آبرسانی به شهرهای "گروه الف" و نیز دیگر پروژه‌های مهر ماندگار که در مجموع 43 پروژه را در بر می‌گیرد در این سفر محرابیان به مازندران مورد بررسی قرار گرفته و نیز تصمیمات لازم با مدیران کل دستگاه‌های اجرایی متبوع اتخاذ می‌شود.

هاشمی‌حیدری رقم اعتباری کل پروژه‌های مهر ماندگار مازندران را بالا دانست و گفت: دولت در تلاش است تا پروژه‌هایی که بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند را تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری برساند.

انتهای پیام/86006/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول