اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط شهرداری قم صورت گرفت

تخصیص۱۲میلیارد ریال اعتبار برای تملک و بازگشایی خیابان شهید فهیمی

مدیر اداره املاک شهرداری قم از موافقت شورای اسلامی شهر قم با تخصیص ۱۲ میلیارد ریال از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به قم برای تملک خیابان شهید فهیمی در منطقه ۶ شهرداری قم خبر داد.

تخصیص۱۲میلیارد ریال اعتبار برای تملک و بازگشایی خیابان شهید فهیمی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی اصغر جدی اظهار داشت: لایحه اخذ مجوز جابجایی ردیف‌های عمرانی بودجه شهرداری قم در سال گذشته به شورای اسلامی شهر ارسال شد که لایحه یاد شده طبق ماده 80 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور تصویب و برای اجرا به شهرداری قم ابلاغ شد.

وی تصریح کرد: لایحه موصوف در جلسات کمیسیون برنامه و بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر قم مطرح و مورد رسیدگی قرار گرفت و پس از ارائه گزارش مخبر کمیسیون مذکور و بحث و تبادل نظر و استماع پیشنهادات و بررسی‌های لازم و پس از اعلام کفایت مذاکرات موضوع به رأی گذاشته شد.

مدیر اداره املاک شهرداری قم با اشاره به موافقت اعضای شورای اسلامی شهر با تخصیص 12میلیارد ریال اعتبار برای بازگشایی و تملک خیابان شهید فهیمی اذعان داشت: پس از تصویب این لایحه مذکور مقرر شد شهرداری قم با رعایت موازین قانونی و آیین نامه مالی شهرداری‌ها و قانون اصلاح و تسری آیین نامه معاملات شهرداری تهران به کلانشهرها و مراکز استانها نسبت به اجرای مصوبه اقدام کند.

تملک و بازگشایی خیابان شهید فهیمی در راستای بهبود عبور و مرور شهری، احیاء بافت فرسوده و اتصال دو خیابان اصلی امامزاده ابراهیم و توحید در دست اقدام است.

انتهای پیام/2258/ط

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول