اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان:

معلمان گلستان رتبه‎بندی می‎شوند/ تریبون آموزش و پرورش متعلق به نظام است

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از رتبه‎بندی معلمان استان خبر داد و گفت: باید ارتقای جایگاه معلمان را به سطح استانی برسانیم.

معلمان گلستان رتبه‎بندی می‎شوند/ تریبون آموزش و پرورش متعلق به نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عیسی پایین‎محلی بعدازظهر امروز در حاشیه همایش بیست و نهمین یادواره بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان نمونه در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: سال جدید، سال فعالیت، سرعت، قدرت و عمق‎بخشی به آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه ساختار و اقدامات جدیدی در حوزه‎های مختلف آموزش و پرورش در حال اجراست، خاطرنشان کرد: همه این توفیقات به دلیل این است که در رأس وزارتخانه فردی از جنس معلم قرار دارد.

یک معلم را با دولت و مجلس عوض نمی‎کنم

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه جایگاه معلم از شأن والایی برخوردار است، متذکر شد: متأسفانه در هفته معلم بعضی شخصیت‎ها به عنوان سخنران دعوت می‎شوند و مسائلی را مطرح می‎کنند که ارتباطی به معلم ندارد.

پایین‌محلی افزود: تریبون آموزش و پرورش متعلق به نظام، رهبری و ارزش‎‎ها است؛ نه جایگاه سیاسی، هرکس در هفته معلم سخنی می‎گوید، باید از بزرگی و مقام این شخصیت باشد.

وی با بیان اینکه یک معلم را با دولت و مجلس عوض نمی‎کنم، ابراز داشت: به دلیل اینکه آنها پرورش‎یافته معلمان هستند و معتقدم اگر معلم، معلمی کند، یقیناً شاگرد نیز شاگردی خواهد کرد.

هیچ چیز به اندازه تربیت پیچیدگی ندارد

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با تأکید بر اینکه آموزش و پرورش فقط در مقابل خداوند و رهبری، کرنش و سر تعظیم فرود می‎آورد، بیان داشت: همه باید در مسیر قانون حرکت کنند.

پایین‎محلی با بیان اینکه مطالبه مقام معظم رهبری باید مطالبه فرهنگیان باشد، یادآور شد: دستیابی به این مهم تنها از طریق کار و تلاش به دست می‎آید.

وی با اشاره به اینکه هیچ چیز به اندازه تربیت پیچیدگی ندارد، اضافه کرد: تربیت موضوعی ریشه‎ای است که با برگزاری جلسات اتفاق نمی‎افتد؛ بلکه چهره‎به چهره باید این کار را انجام داد.

شهید مطهری از هیچ خطری برای بیان حق هراسی نداشت

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در خصوص اینکه مطهری در طهارت روح، قدرت علمی، فکری و قدرت بیان بی‎نظیر بود، ابراز داشت: سلامت نفس، اندیشه‎های ژرف اسلامی، مطالعه گسترده برای رسیدن به اندیشه‎های نو، زمان‎شناسی، مسئولیت‎پذیری از مهم‌ترین خصایص شهید مطهری بود و از هیچ خطری در زمان خودش برای آنچه حق بود هراسی نداشت.

پایین‎محلی در پایان گفت: قلم استوار و بیان شیوای استاد شهید مطهری باعث شده بود تأثیرگذاریش بر مخاطب صدچندان باشد، بنابراین معلمان باید از این استاد شایسته درس بگیرند.

انتهای پیام/83001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول