اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

براساس مانور فرضی

زلزله 6 ریشتری شهرری را لرزاند

ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 20 بر طبق یک سناریوی فرضی مانور زلزله 6 ریشتری را با هدف ایجاد آمادگی سازمانهای مختلف در هنگام وقوع زلزله برگزار کرد.

زلزله 6 ریشتری شهرری را لرزاند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ظهر امروز بر طبق یک سناریوی فرضی مانور زلزله 6 ریشتری را با هدف ایجاد آمادگی سازمانهای مختلف در هنگام وقوع زلزله برگزار کرد.

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه 20 در حاشیه این مانور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: امروز بر اثر وقوع زلزله فرضی 6 ریشتری در یکی از عرشه‌های پل در حال ساخت در بزرگراه شهید کریمی، مسیر مسدود و موجب تصادف دو خودرو سواری با عرشه پل و محبوس شدن یکی از رانندگان و همچنین مصدومیت یکی از کارگران کارگاه پل‌سازی براثر ریزش بلوک‌های بتنی شد.

محسن کریمی گفت: مانور فرضی زلزله در راستای ارتقاء آمادگی و هماهنگی بین سازمانی و بر اساس درخواست راهور منطقه 20 تهران و اجرای طرح همت و ارزیابی حضور به‌موقع سازمان‌های مختلف بر اساس فاصله با موقعیت حادثه شبیه سازی شد و نیروهای سازمان آتش نشانی و انتظامی و ستاد بحران پس از تماس شهروندان در محل حادثه حاضر و اقدامات لازم صورت گرفت.

 

 

 
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این مانور سازمان‌های راهور، آتش‌نشانی، اورژانس، هلال احمر، اداره‌های برق، آب و فاضلاب و شهرداری ناحیه 2 شهرری حضور فعال داشتند.

منطقه 20 جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و دو ناحیه خارج محدوده و 21 محله می‌باشد.

سابقه و قدمت 6 هزار ساله شهرری و وجود اماکن و عناصر با ارزش تاریخی و همچنین جذب زوار حرم حضرت عبدالعظیم (ع) ویژگی‌های بسیار بارز و خاص تاریخی ـ مذهبی به این منطقه بخشیده و آن را نسبت به سایر مناطق تهران، مجزا و متفاوت ساخته است.

انتهای پیام/2462/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول