اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خبر داد

خرید یک‌هزار دستگاه کولر برای زلزله‌زدگان شهرستان دشتی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از خرید یک‌هزار دستگاه کولر برای کمک به زلزله‌زدگان شهرستان دشتی خبر داد.

خرید یک‌هزار دستگاه کولر برای زلزله‌زدگان شهرستان دشتی

عبدالکریم شعبانزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: جمعیت هلال احمر از جمله دستگاه‌های اجرایی بود که در نخستین لحظات وقوع زلزله در دشتی در محل وقوع زلزله حضور داشته و به امدادرسانی به زلزله‌زدگان اقدام کردند.

وی افزود: علاوه بر تیم‌های امدادی و پزشکی هلال احمر استان بوشهر تیم‌های امدادی هلال احمر از دیگر استان‌های کشور هم به مناطق زلزله‌زده استان بوشهر اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال حامر استان بوشهر گفت: هلال احمر در زمینه تامین مایحتاج مورد نیاز زلزله‌زدگان هم اقدام کرده و اقلام مورد نیاز را بین آسیب دیدگان توزیع کردند.

شعبانزاده گفت: با وجود نزدیک شدن به فصل گرما و تابستان، یکی از نیازهای عمده زلزله‌زدگان دستگاه‌های سرمایشی بود و در همین راستا یک‌هزار دستگاه کولر خریداری کردیم و به زودی با حضور مسئولان استان بین زلزله‌زدگان توزیع خواهیم کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر تصریح کرد: تیم‌های امداد و نجات استان‌های معین بوشهر در قالب 112 تیم به مناطق زلزله‌زده استان بوشهر آمده و تجهیزات و اقلام مورد نیاز را توزیع کردند.

شعبان‌زاده خاطرنشان کرد: استان‌های معین سه بالگرد، 38 آمبولانس، 60 دستگاه خودرو وانت و 42 دستگاه ماشین سنگین برای امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده استان بوشهر آوردند.

وی اضافه کرد: عملیات امدادرسانی به زلزله‌زدگان در ساعات اولیه وقوع زلزله پس از 13 ساعت و 38 دقیقه به پایان رسید و تا قبل از نماز صبح یک روز بعد از زلزله امدادرسانی به پایان رسید.

مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر از به‌کارگیری 2 هزار نیروی امدادگر در مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی خبر داد و گفت: این نیروها در بخش‌های امداد و نجات، داوطلبان، جوانان و درمان و توانبخشی به زلزله‌زدگان کمک کرده و می‌کنند.

شعبانزاده متذکر شد: 75 تیم امداد و نجات از هلال احمر استان بوشهر نیز در کنار تیم‌های امداد و نجات استان‌های معین به زلزله‌زدگان کمک کردند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: هشت تیم تجسس نیز با سگ‌های آموزش دیده تجسس نیز در مناطق زلزله‌زده امدادرسانی کردند.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول