اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده‌ای نزدیک

رتبه‌بندی حقوق معلمان اجرایی می‌شود

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک همدان گفت: یکی از برنامه‌های نظام آموزشی تحول بنیادین رتبه‌بندی حقوق معلمان است که در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

رتبه‌بندی حقوق معلمان اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی مظاهری پیش از ظهر امروز در مراسم تقدیر از معلمان و بازنشستگان و خانواده‌های شهدای فرهنگی در همدان تعلیم و تربیت را بنیان و اساس فرهنگ، آگاهی، رشد و توسعه یک جامعه دانست و افزود: تنها راه انتقال تجربیات و موفقیت‌ها، توجه به انتقال علم و دانش یک جامعه از نسلی به نسل دیگر است.

وی با بیان اینکه رشد و توسعه یک جامعه مدیون معلم است گفت: امروز اگر دنیا و جامعه بشری توانسته قله عرصه علمی را فتح کند مدیون دانش‌افزایی و علم است.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک همدان تصریح کرد: قرآن نگاه ویژه‌ای به علم و دانش دارد چرا که در ارتباط خالق با نبی اکرم(ص) جبرئیل فرمود «بخوان به نام پروردگارت» و این حرمت و اهمیت قلم را تفسیر می‌کند.

وی با اشاره به رونمایی از درس ملی ابراز داشت: رونمایی از این مهم از دیگر افتخارات آموزش و پرورش در آینده است.

مظاهری افزود: درس ملی اهمیت و کیفیت‌بخشی به دروس را نشان می‌دهد و راهکارهای مختلفی را ارائه می‌کند که این راهکار‌ها را در کتب ششم ابتدایی و اول متوسطه شاهد هستیم.

وی با اشاره به روند جذب دانشگاه فرهنگیان در راستای تربیت نیروی آموزش و پرورش یادآور شد: دانشگاه فرهنگیان به منظور تقویت بنیه علمی فرهنگیان هر ساله تعداد زیادی را برای ورود به آموزش و پرورش جذب و تربیت می‌کند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک همدان تأکید کرد: یکی دیگر از برنامه‌های نظام آموزشی تحول بنیادین رتبه‌بندی حقوق معلمان است که در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

وی در پایان سخنانش با اشاره به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: همه قشرهای فرهنگی با حضور در پای صندوق‌های رأی حماسه دیگری را در تاریخ آموزش و پرورش رقم خواهد زد و تلاش خواهیم کرد تا در راستای رشد و تعالی مقوله تربیت حماسی کار کنیم که این حماسی کار کردن نیازمند تلاش، کوشش خستگی‌ناپذیر است.

انتهای پیام/89007/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول