اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوش:

تنور انتخابات در شوش گرم شده است

فرماندار شوش گفت: در شرایط کنونی تنور انتخابات در سطح شهرستان شوش گرم شده است و به این دلیل پیش‌بینی‌ها برای مشارکت مردم بسیار خوب است.

تنور انتخابات در شوش گرم شده است

عبدالرضا سعیدی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار کرد: انتخابات شوراهای اسلامی تبلور مشارکت مستقیم مردم در آبادانی شهر و روستاست و باید در این باره از همه اندیشه‌ها و تفکرات استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی محل کار و خدمت به مردم است، افزود: باید افرادی انتخاب شوند که تنها به فکر کار کردن و خدمت‌رسانی به مردم باشند و در این زمینه نیز از تخصص لازم برخوردار باشند.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان شوش نیازمند نیروهای کارآمد و توانمندی برای آبادانی است که تنها به مصالح شهری اندیشیده و از خود گذشته باشند.

*تنور انتخابات در شوش گرم شده است

رئیس ستاد انتخابات شورای اسلامی در شهرستان شوش اظهار کرد: در شرایط کنونی تنور انتخابات در سطح شهرستان شوش گرم شده است و به این دلیل پیش‌بینی‌ها برای مشارکت مردم بسیار خوب است.

وی با اشاره به اینکه تلاش داریم تا شرایط برای حضور همه فراهم شود، افزود: در شرایط کنونی کاندیداهای احتمالی که برای تائید صلاحیت ثبت‌نام کرده‌اند جلسات و نشست‌های خانگی خود را به صورت محدود برگزار و مردم را برای حضور در انتخاباتی پرشور دعوت می‌کنند.

سعیدی‌نیا با اشاره به اینکه همه باید در انتخابات آتی شرکت کنند، خاطرنشان کرد: همه باید در انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری شرکتی فعال داشته باشند تا بتوان در راستای تحقق حماسه سیاسی که شعار انتخاب شده برای سال‌جاری است گامی موثر برداشت.

انتهای پیام/72006/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول