اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون صنایع مجلس هشتم:

حماسه اقتصادی با محور تولید به دست می‌آید

عضو کمیسیون صنایع مجلس هشتم با اشاره به لزوم دست‌یابی به اهداف حماسه اقتصادی، گفت: حماسه اقتصادی با محور قراردادن تولید به دست می‌آید.

حماسه اقتصادی با محور تولید به دست می‌آید

عزت‌الله اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با تاکید بر اینکه اقتصاد را باید رقابتی کنیم تا قیمت‌ها واقعی ‌شود و در واقعی شدن قیمت بر قشر ضعیف فشار وارد می‌شود، بیان داشت: دولت باید در وضعیت رقابتی شدن اقتصاد تدابیر ویژه‌ای برای حمایت از اقشار ضعیف به عمل آورد.

وی با تاکید بر اینکه برای دستیابی به حماسه اقتصادی، محور را باید تولید در نظر بگیریم، گفت: با محور قراردادن تولید شاهد آن هستیم که خدمات وابسته تولید وارد جامعه می‌شود و بیکاری را به حداقل می‌رساند و وابستگی را کاهش می‌دهد و تولید ناخالص ملی را افزایش می‌دهد.

نماینده مردم سوادکوه در مجلس هشتم با بیان اینکه منابع لازم انسانی برای دستیابی به اهداف حماسه اقتصادی را داریم، گفت: سرمایه انسانی و دانش و سرمایه دستیابی به شاخه‌های فناوری هسته‌ای، نانو و صنایع پیشرفته فضایی را داشته و در رشته‌های دیگر باید منابع مختلف مدیریت شوند.

اکبری با اشاره به وضعیت توسعه مازندران، گفت: مازندران در بین وضعیت قطب بودن کشاورزی و یا صنعتی و یا توریستی و جنبه‌های دیگر سردرگم مانده است.

عضو کمیسیون صنایع مجلس هشتم با اشاره به شعارهای مختلف مسئولان در استان، خواستار بیان شرایط آغاز و آهنگ سرعت توسعه شد و یادآوری کرد: آهنگ سرعت توسعه استان باید مشخص شود و معتقدم استاندار در این زمینه ضعیف عمل کرده است و مدیران استان باید محور به محور مدیریت شوند و استاندار، قلب استان است و وقتی استاندار ضعیف عمل کند مسئولان دیگر استانی هم با مشکل روبرو می‌شوند.

وی افزود: عمل کردن آن نیست که استاندار بگوید که برای مخالفت نامه نوشتم و تنها با نامه نوشتن کارها به پیش نمی‌رود و باید عمل کرد.

اکبری با تاکید بر اینکه استاندار مازندران از دوستان قدیمی وی در دوران فرمانداری است، یادآور شد: انتقاد من از فرد نیست بلکه از نهاد استانداری است و بحث من برای آن است که استاندار حق استان را از دولت بگیرد و به استان بیاورد.

انتهای پیام/86015/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول