اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر مازندران:

حامی نقد منصفانه هستیم

رئیس مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره پنج مازندران با اشاره به اینکه از نقد منصفانه حمایت می‌کنیم، گفت: دوست داریم که نقد شویم و این نقد می‌تواند در کار ما بسیار تاثیرگذار باشد.

حامی نقد منصفانه هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمد قنبری پیش از ظهر امروز در دیدار با هیئت مدیره انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان آمل به مناسبت هفته معلم با تاکید بر اینکه این روز بهانه‌ای است که وظایف معلمان از سطوح پایین تا به بالا شناسایی شود، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف معلمان ارتباط مطلوب با جامعه و اوضاع و احوالی است که در جامعه می‌گذرد.

وی گفت: نقش عظیمی که معلم در جامعه دارد اگر به خوبی از عهده آن بر نیاییم دچار نارسایی خواهیم شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه کیفیت و کمیت فعالیت‌ رسانه‌ها در سال‌های اخیر افزایش یافته است، بیان داشت: این آگاهی‌بخشی و به روز بودن محتوای خبرها بسیار ارزشمند است.

قنبری با تاکید بر اینکه بار سنگین دریافت و انتقال خبرها بر دوش شما خبرنگاران است، یادآور شد: این رسالت دارای جایگاه رفیعی است و مطبوعات به دلیل این رسالت ارزشمند هستند.

وی با اشاره به اینکه از نقد منصفانه حمایت می‌کنیم، گفت: دوست داریم که نقد شویم و این نقد می‌تواند در کار ما بسیار تاثیرگذار باشد.

قنبری با بیان اینکه مجموعه علمی کاربردی شماره 5 مازندران در آمل دارای تجهیزات و امکانات ساختمانی مناسبی است، افزود: این مجموعه کار فرهنگی و علمی را به معنای واقعی صورت می‌دهد و امیدوار است بتواند بخش‌های از امکانات و توانایی‌های خود را در اختیار انجمن صنفی خبرنگاران قرار دهد.

وی با اعلام اینکه در این مجموعه رشته‌های گرافیک رایانه، عکاسی و خبرنگاری تدریس می‌شود، یادآور شد: این مجموعه آماده همکاری با انجمن صنفی خبرنگاران این شهرستان است.

رئیس انجمن صنفی خبرنگاران آمل نیز در این نشست با تاکید بر اینکه این انجمن به دنبال برگزاری دوره‌های آموزشی بازآموزی برای اعضا است، اظهار داشت: با پیشرفت روزافزون جامعه جهانی خبرنگاران نیز باید خود را به علوم روز مسلح کرده و با دانش روز ارتباطات در دنیا آشنا شوند.

نعمت قربانی یادآور شد: امیدواریم بتوانیم با مجموعه علمی و فرهنگی شهرستان در راستای افزایش کیفیت فعالیت رسانه‌ای استان گام برداریم.

به گزارش فارس؛ در این دیدار اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی خبرنگاران آمل از سالن همایش مجهز، اتاق آموزش زبان، اتاق ظهور و نمایشگاه هنرهای تجسمی دانشجویان این مرکز دانشگاهی بازدید کردند.

انتهای‌ پیام/86011/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول