اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره خلخال در آیینه رسانه‌ها

خبرنگاران فارس درخشیدند

اولین جشنواره «‌خلخال در آیینه رسانه‌ها» در حالی در جنوب استان برگزار شد که خبرنگاران خبرگزاری فارس در این جشنواره در حوزه خبر و عکس درخشیدند.

خبرنگاران فارس درخشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که ظهر امروز و در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلخال برگزار شد، در بخش خبر شهرام جباری از خبرگزاری فارس به همراه نرگس حسین‌نژاد از روزنامه رسالت مشترکا رتبه دوم را به دست آوردند.

در بخش گزارش مسعود وسیله خبرنگار خبرگزاری ایرنا رتبه اول را به دست آورد، در حالی که علیرضا حسین‌نژاد سرپرست روزنامه جوان نیز در این بخش به همراه حسن فاخری از خبرنگاران روزنامه امید اردبیل مشترکا رتبه دوم را به دست آوردند.

در بخش مقاله یاسر پور‌هدایت از هشتجین از روزنامه ابتکار رتبه اول، سید زینب پرندک از نشریه اندیشه اردبیل رتبه دوم را به دست آوردند.

در بخش عکس وحید اسداللهی مقدم عکاس خبرگزاری مهر و حسن فاخری از نشریه امید اردبیل در رتبه‌های اول و دوم قرار گرفتند و در این بخش از بهرام نقی‌زاده به صورت ویژه تجلیل شد.

در بخش عکس و خبر از سید مصطفی مرادخانی خبرنگار خبرگزاری فارس و صدا و سیما به صورت ویژه تجلیل شد.

همچنین در بخش تصویر و سایت‌های خبری از مهدی ربیعی مدیر‌مسئول سایت خبری ازناو، علی شیر‌علیپور مدیرمسئول سایت خبری خلخال و سید رضا هاشمی‌نژاد به همراه بهروز عظیمی خبرنگاران صدا و سیما در شاهرود و خورش‌رستم تجلیل شد.

170 اثر از 46 نفر به جشنواره خلخال ارسال شده بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هادی صباغی به نمایندگی از هیئت داوران ضمن قرائت بیانیه هیئت داوران اظهار داشت: هیئت داوران از تمام فعالان اصحاب رسانه که کوشا در این جشنواره شرکت کرده بودند، قدردانی کرده و اعلام می‌کند در سال حماسه سیاسی و اقتصادی رسانه‌ها باید تلاش کنند تا زمینه مشارکت همه‌جانبه مردم را در انتخابات 24 خرداد فراهم کنند.

وی یادآور شد: تمام تولید‌کنندگان و صنعتگران در حوزه‌های اقتصادی باید صادقانه تلاش کنند تا جایگاه اقتصادی ارتقا یافته و مردم نیز با صرفه‌جویی به تکلیف خود در خلق حماسه اقتصادی کمک کنند.

نائب رئیس خانه مطبوعات یاد و خاطره درگذشتگان اصحاب رسانه ذکری، مسعود ناصر‌آزاد، کریم نیرومند، اصغر دوستدار و فیاض آزاد را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: فعالیت اصحاب رسانه مایه عزت و دلگرمی روز‌افزون است.

صباغی افزود: شهرستان خلخال از ظرفیت‌های گردشگری و کشاورزی بی‌نظیری برخوردار است که استمرار برگزاری این جشنواره‌ها می‌تواند زمینه مساعدی را در معرفی توانمندی‌های این منطقه فراهم آورد.

وی بیان داشت: هیئت داوران خواستار برگزاری همه ساله این جشنواره در فصل بهار هستند تا با حضور حداکثری صاحبان قلم و اندیشه این جشنواره برگزار شود.

نائب رئیس خانه مطبوعات تصریح کرد: آنچه مسلم است اینکه این رویداد چشم‌اندازی روشن از ظرفیت‌های شهرستان خلخال و ظرافت کاری رسانه‌های استان را پیش‌روی مخاطبان قرار می‌دهد.

صباغی ادامه داد: هیئت داوران با قدردانی از حضور شور‌انگیز اصحاب رسانه در این جشنواره این جشنواره را حرکتی بی‌بدیل در معرفی توانمندی‌های خلخال و ارتقای سطح فعالیت مطبوعات می‌داند.

وی گفت: هیئت داوران از 46 اثر رسیده 18 اثر را در بخش خبر، 11 اثر را در بخش گزارش، چهار اثر را در بخش مقاله و چهار اثر را در بخش عکس شایسته داوری دانسته و طی چهار جلسه 16 ساعته اقدام به معرفی برگزیدگان این جشنواره کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در کنار برگزاری این همایش نمایشگاهی از نقاشی رنگ و روغن هنرمندان خلخالی در مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال دایر شده است که علاقمندان می‌توانند صبح و عصر از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام/62001/ب40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول