اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برادر شهید حسن طهرانی‌مقدم:

دشمن با نشانه گرفتن سوریه در صدد حمله به اسلام است

سردار محمد طهرانی‌مقدم گفت: دشمنان همواره ایران را نشانه گرفته‌اند و در شرایط امروز سوریه را به عنوان مرکز مقاومت نشانه گرفته و درصدد حمله به ارزش‌های اسلامی است.

دشمن با نشانه گرفتن سوریه در صدد حمله به اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار محمد طهرانی‌مقدم پیش از ظهر امروز در آئین افتتاحیه مؤسسه تابناک ما با بیان اینکه در حال حاضر در سال حماسه سیاسی و اقتصادی قرار داریم، اظهار کرد: مردم و مسئولان باید یاد حماسه‌سازان و افرادی که حماسه انقلاب را آفریدند را گرامی بدارند.

وی با بیان اینکه رزمندگان 8 سال دوران دفاع مقدس با توطئه‌های ضد انقلاب دشمنان مقابله کردند و از ارزش‌های ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها دفاع کردند، اضافه کرد: در حال حاضر در شرایط حساسی قرار داریم و ما باید حماسه دیگری در کشور ایجاد کنیم.

برادر سردار شهید حسن طهرانی مقدم با بیان اینکه حماسه به معنای شجاعت، تلاش و اقدامی خارق‌العاده است، تصریح کرد: ملت ایران باید با استفاده از خلق حماسه‌ای دیگر نسبت به دفاع از کشور در مقابل توطئه‌های امروز دشمن اقدام کنند.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب ایران و جنگ 8 سال دوران دفاع مقدس با دلاورمردی‌های شهدای ایران اسلامی در مقابل طراحی‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمن پیروز شده است اضافه کرد: دشمنان همواره ایران را نشانه گرفتند و در شرایط امروز دشمن سوریه را به عنوان مرکز مقاومت نشانه گرفته و درصدد حمله به ارزش‌های اسلامی است.

سردار طهرانی مقدم با اشاره به اینکه سوریه به عنوان خط مقدم جبهه مقاومت به شمار می‌رود، تأکید کرد: دشمن در حال حاضر سوریه را نشانه گرفته و ایران اسلامی به عنوان هدف و نشانه آتی دشمن است.

وی با تأکید بر اینکه کشور نیازمند حضور حماسه‌سازان در صحنه است و امروز کشور برای عبور از بحران‌ها فرصت آزمون و خطا ندارد، افزود: افراد با تجربه و حماسه‌ساز باید وارد صحنه شوند و کشور را از بحران‌ها نجات دهند.

انتهای پیام/63004/ع40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول