اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

11 هزار نفر از سمنان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) سمنان گفت: 11 هزار نفر از استان در قالب کاروان‌های مختلف راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.

11 هزار نفر از سمنان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار علی استادحسینی ظهر امروز در نخستین جلسه شورای معاونان سپاه که در سالن جلسات سپاه استان سمنان برگزار شد، با گرامیداشت تشییع شهدای گمنام در کشور اظهار کرد: شهدای گمنام حامل ماموریتی الهی هستند و می‌توان گفت که حضور و وجود شهیدان رنگ ‌و بویی تازه به شعائر انقلاب می‌بخشد.

وی با اشاره به نامگذاری سال «حماسه‌ سیاسی و حماسه اقتصادی» گفت: همه آحاد جامعه در تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی نقش دارند.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان اظهار کرد: اوج حماسه سیاسی، انتخابات است و در واقع توأمان شدن حضور حداکثری و انتخاب اصلح حماسه سیاسی را بروز خواهد داد.

استادحسینی با اشاره به اردوی راهیان نور و بیان اهمیت اهتمام نسبت به اردوی مذهبی، معنوی و روحانی راهیان نور خاطرنشان کرد: بیش از 11 هزار نفر از مردم استان در اقشار مختلف و کاروان‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و اردوهای مردمی در سال 91 به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: اگر چه سال 91 سال سختی از لحاظ اقتصادی بود، ولی همت و تلاش دلسوزان انقلاب اسلامی در سپاه و بسیج و سایر نهادها و سازمان‌ها و به ویژه توجه و دلدادگی ویژه مردم حق‌شناس به فرهنگ ایثار و شهادت موجب شد که اردوهای راهیان نور با قوت در سال 91 برگزار شود.

انتهای پیام/2249/ز30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول