اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار احمدی:

‌دانشجویان خط‌شکن باشند/بهترین لحظات حضور در اردوهای جهادی است

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان‌رضوی توجه به اردوهای جهادی و راهیان نور را دو ماموریت مهم در بسیج دانست و گفت: ما توقع داریم که دانشجویان خط‌شکن باشند.

‌دانشجویان خط‌شکن باشند/بهترین لحظات حضور در اردوهای جهادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامرضا احمدی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول سابق و جدید سازمان بسیج دانشجویی خراسان‌رضوی اظهار کرد: باید بین دانشجویان و اساتید بسیجی ارتباط برقرار باشد و هم‌اکنون 600 استاد بسیجی داریم.

احمدی با مهم دانستن وجود قرارگاه عملیاتی با حضور اساتید و دانشجویان بسیجی گفت: در جبهه‌های جنگ ساعت‌ها گروه‌های عملیاتی مشغول به فعالیت بودند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان‌رضوی با بیان اینکه ‌عبور از اروند سیاسی مشکلات زیادی دارد، ادامه داد: توقع ما از بسیج دانشجویی و بسیج اساتید تولید اندیشه برای تمام بسیج کشور است؛ همچنین انس و الفت نیز باید بین اساتید و دانشجویان بسیجی گسترش یابد.

وی توجه به اردوهای جهادی و راهیان نور را دو ماموریت مهم در بسیج دانست و گفت: ما توقع داریم که دانشجویان خط‌شکن باشند و چون سر پل ارتباطی با دستگاه‌های استان در زمینه اردو جهادی و راهیان نور درست تعریف نشده، تمام فشار بر روی سپاه است.

احمدی در ارتباط با اردوی راهیان نور و حضور دانشجویان به عنوان مسئولان این اردوها گفت: دانشجویان مسئول کاروان‌های راهیان نور کار بزرگی را انجام می‌دهند که بعدها این افراد در برخی از مراکز نیز، با توجه به این تجربه مورد توجه مسئولان قرار می‌گیرند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با مهم دانستن کادرسازی و وجود استعدادها و بستر مدیریتی در بسیج دانشجویی، اردوهای جهادی را کارگاه تربیت دانشجویان در عرصه محرومیت‌زدایی دانست و گفت: بهترین لحظات من حضور در اردوهای جهادی است.

احمدی با تاکید بر این مهم که بسیج دانشجویی و بسیج اساتید باید عقبه فکری بهینه‌سازی ماموریت‌ها در سایر اقشار باشند، افزود: مدیریت در بخش دانشجویی باید اسوه باشد.

وی بیان داشت: بسیج دانشجویی و بسیج اساتید در زمینه تاثیرگذاری و القاء مفاهیم بهینه بسیج استان ایفای نقش کنند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان‌رضوی گفت: جوانان ما در مراکز آموزش عالی مورد طمع دشمنان هستند و انقلاب اسلامی ما تبدیل به کوره تربیت نیروی انسانی شده است.

‌در ادامه مهدی قریشی، سرپرست سابق سازمان بسیج دانشجویی خراسان‌رضوی اظهار کرد: در سطح استان 20 دفتر بسیج دانشجویی فعال وجود دارد که از این تعداد هشت دفتر مصوب و حدود 12 دفتر غیر مصوب است.

سرپرست سابق سازمان بسیج دانشجویی خراسان‌رضوی افزود: همچنین حدود 30 حوزه فعال، 194 پایگاه مصوب و 51 پایگاه غیر مصوب در خراسان‌رضوی وجود دارد.

وی در ارتباط با حلقه‌های صالحین فعال در خراسان‌رضوی گفت: در سال 91-90 حدود 490 حلقه فعال در سطح استان شکل گرفته که هم‌اکنون در حال فعالیت هستند؛ در صورتی که مصوبه ما در سال 91 حدود 370 حلقه بود.

در ادامه یحیی سالاری، مسئول جدید ناحیه بسیج دانشجویی خراسان‌رضوی گفت: اگر بسیج دانشجویی را به عنوان ستاد عملیاتی یاران امام زمان(عج) بدانیم، امروز آنها پیروان واقعی برای نائب امام زمان(ع) هستند.

مسئول جدید ناحیه بسیج دانشجویی خراسان‌رضوی حماسه‌آفرینی را نخستین انتظار از مجموعه بسیج دانشجویی بیان کرد و گفت: شاید در دیگر مجموعه‌ها باید شرایط برای حماسه‌آفرینی به وجود آید اما در بسیج حماسه‌آفرینی موج می‌زند.

سالاری با بیان اینکه عرصه‌های ما همانند سنگر است، افزود: بسیج یکی از مهم‌ترین سنگرها است و محیط بسیج دانشجویی سراسر انرژی و نشاط است.

مسئول سابق سازمان بسیج علمی و پژوهشی خراسان‌رضوی با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری بیان داشت: با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری به برگزاری نشست و تبادل‌نظر در دانشگاه‌ها اقدام می‌کنیم.

سالاری ادامه داد: به دلیل لطافت‌ها و نوع مدیریت یک شورای مشورتی از مسئولان بسیج دانشجویی داشته باشیم همچنین از میان دانشجویانی که افکار نابی داشته باشند نیز استفاده می‌کنیم.

در پایان این مراسم که با حضور مسئولان دانشگاه‌ها و مسئولان برخی از سازمان‌های استانی برگزار شد، از زحمات مهدی قریشی تقدیر، و سالاری به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج دانشجویی خراسان‌رضوی معرفی شد.

انتهای پیام/70004/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول