اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوکان:

472 واحد مسکن مهر در بوکان آماده بهره‌برداری است

فرماندار بوکان گفت: 472 واحد مسکن مهر در بوکان آماده بهره‌برداری است.

472 واحد مسکن مهر در بوکان آماده بهره‌برداری است

حسن عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: 472 واحد مسکن مهر، سد خراسانه، سامانه دیجیتال صدا و سیما و استادیوم ورزشی 5 هزار نفری بانوان از پروژه‌های آماده بهره‌برداری شهرستان بوکان هستند.

وی ضمن ابراز خرسندی از اقدامات دولت در راستای توسعه زیر ساخت‌های مورد نیاز، تصریح کرد: به برکت اقدامات دولت در سال‌های گذشته شاهد تحولات اساسی در شهرستان بوکان بودیم.

عباسی افزود: با توجه به فعالیت‌های عمرانی متعدد در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، عمران روستایی و شهری، و ساخت و تجهیز فضاهای ورزشی و آموزشی در سفرهای هیئت دولت به استان، شاهد افتتاح پروژه‌های شاخصی در این شهرستان هستیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون 472 واحد مسکن مهر در این شهرستان آماده بهره برداری است، افزود: علاوه بر این سد خراسانه با اعتباری بیش از 80 میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است که با افتتاح این سد 5 هکتار از اراضی کشاورزی منطقه زیر پوشش قرار خواهد گرفت، که این امر به نوبه خود می‌تواند به عنوان عاملی موثر در آبادانی منطقه و جذب گردشگر در سال‌های آینده محسوب شود.

عباسی از امکان افتتاح سامانه دیجیتال سیما در بوکان خبر داد و تصریح کرد: این طرح با اختصاص اعتباری بیش از 10 میلیارد ریال، امکان دریافت حداقل 19 شبکه داخلی برای اهالی شهرستان بوکان را ایجاد خواهد کرد که با توسعه تدریجی آن در آینده نزدیک، امکان دریافت شبکه‌های استانی سایر استان‌های کشور هم وجود خواهد داشت.

وی به استادیوم ورزشی 5 هزار نفری بانوان در این شهرستان اشاره کرد و گفت: این طرح با اختصاص اعتباری بیش از 60 میلیارد ریال و با پیشرفت 85 تا 90 درصد، از دیگر پروژه‌های در دست افتتاح این شهرستان است.

وی با اشاره به مزایای این طرح، افزود: توجه به سلامتی همواره مهم‌ترین مقوله در داشتن زندگی مطلوب است که در این میان با توجه به نقش مهم و موثر زنان در تحکیم بنیان خانواده و تربیت فرزندان، توجه به سلامت این قشر می‌تواند آثار مثبت بسیاری در جامعه بر جای گذارد.

انتهای پیام/61001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول