اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیکزاد:

ثبت‏نام مسکن مهر به زودی آغاز می‏شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: به زودی مرحله جدید ثبت‏نام مسکن مهر آغاز می‏شود.

ثبت‏نام مسکن مهر به زودی آغاز می‏شود

علی نیکزاد امروز در جریان بازدید از پروژه‏های مسکن مهر پردیس در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: به زودی ثبت‏نام مسکن مهر آغاز می‏شود.

وی همچنین در مورد مازاد ثبت‏نامی‏های مسکن مهر نیز گفت: این موارد در حال بررسی است.

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سئوال خبرنگار فارس که چرا در پرند شرکت «مپسا» به متقاضیانی که واحدهای 90 متری ثبت‏نام کرده‏اند، واحدهای 73 متری تحویل می‏دهد، گفت: شرکت «مپسا» متعلق به وزارت صنعت، معدن و تجارت است و ما هم برای حمایت از صنعتی‏سازی از ابتدا اختیار خود را به این شرکت تفویض کرده‏ایم.

وی اضافه کرد: این شرکت اقدامات خوبی هم انجام داده که ساختن آپارتمان‏های سه تا چهار طبقه از جمله آنهاست که در حال تحویل آن هستند که البته ما نیز بر روند ساخت این پروژه‏ها نظارت می‏کنیم.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: شرکت «مپسا» تاکنون از پروژه 6 هزار واحدی در حال ساخت خود، توانسته یک‏هزار و 100 واحد را تحویل دهد و امیدواریم بتواند به زودی بقیه واحدها را نیز تحویل بدهد.

نیکزاد ادامه داد: این شرکت وضع موجود را بررسی می‏کند و افرادی که از امتیازات بیشتری برخوردار هستند، واحدهای مسکونی با متراژهای بالاتر را به آنها واگذار می‏کند.

هیچ قراردادی برای متروی پردیس بسته نشده است

وی همچنین با اشاره به روند ساخت متروی پرند گفت: اقدامات ساخت متروی پرند در حال انجام و تفاهم خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

نیکزاد اضافه کرد: تقریباً زیرسازی‏ها برای ساخت متروی پرند به اتمام رسیده و از سمت فرودگاه امام خمینی(ره) عملیات روسازی به سمت پرند در حال انجام است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: همچنین از تهران به سمت فرودگاه امام خمینی(ره) زیرسازی برای احداث متروی پرند انجام و بناها نیز ساخته شده و عملیات روسازی نیز در حال انجام است تا ریل‏گذاری انجام شود.

نیکزاد در مورد متروی پردیس نیز گفت: هیچ گونه قراردادی تاکنون برای ساخت متروی پردیس بسته نشده و مسلماً هیچ عملیاتی نیز صورت نگرفته است.

انتهای پیام/2568/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول