اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی شهرستان دشتستان خواستار شد

افزایش تسهیلات مسکن مهر دشتستان به 30 میلیون تومان

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان دشتستان خواستار افزایش تسهیلات مسکن مهر دشتستان به 30 میلیون تومان شد.

افزایش تسهیلات مسکن مهر دشتستان به 30 میلیون تومان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ضرغام شهریاری عصر امروز در نشست مسئولان شهرستان دشتستان با تبریک هفته کارگر اظهار داشت: فعالیت در عرصه کار و تولید از فعالیت‌های ارزشمند به‌منظور توسعه اقتصادی است و جامعه کارگری نقشی مهم در این عرصه ایفا می‌کنند.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: کارگران ارزشمندترین و سودمندترین طبقه‌های اجتماعی برای کشور هستند و فعالیت ایشان نقش مهمی در تعالی کشور دارد.

شهریاری به نقش کارگران و کارفرمایان در تعالی اجتماعی اشاره کرد و بیان داشت: کار جوهره اصلی تعالی جوامع بشری است و نقش اصلی در طی مسیر تعالی را کارگران و کارفرمایان ایفا می‌کنند.

وی اضافه کرد: در دین مبین اسلام و کلام امام(ره) و رهبری نقش کار و کارگر از اهمیت بالایی برخوردار بود و به همین منظور حمایت از قشر کارگر امری بسیار ارزشمند و مهم است و موجبات پیشرفت روزافزون جامعه و کشور می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: برنامه‌های بزرگداشت هفته کارگر از 5 اردیبهشت‌ماه در شهرستان شروع شده و در قالب این برنامه‌ها شاهد اجرای برنامه‌های متنوع در نقاط مختلف شهرستان به‌منظور گرامیداشت مقام کارگر خواهیم بود.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان دشتستان عنوان کرد: برگزاری یادواره شهدای کارگر از اقدامات ارزشمندی است که با همکاری سپاه شهرستان دشتستان صورت گرفته است.

شهریاری افزود: گردهمایی جامعه بسیج کارگری و بحث و تبادل پیرامون نیازهای کارگران و اهمیت نقش کارگران در پیشبرد اهداف جامعه از دیگر اقداماتی است که در این هفته شاهد بوده‌ایم.

وی به افتتاح چهارمین بنگاه کاریابی شهرستان دشتستان اشاره کرد و گفت: در هفته کارگر چهارمین بنگاه کاریابی شهرستان دشتستان فعالیت خود را به‌ صورت رسمی شروع کرده است.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان دشتستان ابراز داشت: تمامی بنگاه‌های کاریابی در مرکز شهرستان در حال ارائه خدمات هستند و وجود این بنگاه‌ها موقعیت مناسبی برای دستیابی به مشاغل مناسب است.

شهریاری یادآور شد: برگزاری جشن بزرگ هفته کارگر مهم‌ترین برنامه‌ای است که در هفته کارگر صورت گرفته و در این جشن شاهد حضور پرشور اقشار کارگری و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوده‌ایم.

وی با تشریح مشکلات جامعه کارگری شهرستان دشتستان، بیان داشت: افزایش تسهیلات مسکن مهر کارگران دشتستان از 250 میلیون ریال به 300 میلیون ریال مهم‌ترین خواسته‌ قشر کارگر شهرستان است و امیدواریم با پیگیری‌های فرماندار این خواسته تحقق یابد.

شهریاری ادامه داد: تامین اعتبار لازم به‌منظور تکمیل مجموعه ورزشی و کارگری شهرستان از مسائلی است که در ماه‌های اخیر همواره بر آن تاکید داشته‌ایم.

وی افزود: این مجموعه در سه فاز اجرا می‌شود که فاز اول آن زمین چمن ورزشی، فاز دوم استخر سرپوشیده و فاز سوم مربوط به سالن چندمنظوره ورزشی است.

شهریاری تاکید کرد: انتظار داریم با توجه به پیشرفت خوبی که در فاز اول شاهد بوده‌ایم اعتبارات لازم به‌منظور تکمیل و بهره‌برداری از فاز اول که زمین چمن ورزشی است، در سال جاری تخصیص یابد.

انتهای پیام/2452/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول